سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر و با همکاری معاونت‌ حمل و نقل و ترافیک و معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج ، مطالعات ساخت مراحل دوم و بهسازی 7 پایانه‌ سطح شهر را آغاز شد.
کد خبر: ۵۴۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 19 December 2017
به گزارش تابناک : رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: این مطالعات و بررسی‌های تخصصی در زمینه ابعاد مختلف پایانه های شهری، بهسازی و امکان‌سنجی راه‌اندازی مراحل دوم با حضور کارشناسان این سازمان و حوزه‌های فنی عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج انجام می شود.
عزیز صدرنژاد، افزود: اقدام یاد شده بر مبنای مطالعات تخصصی، موضوعی حائز اهمیت در مدیریت شهری است که با هدف کسب بازدهی حداکثری از اقدامات و بالابردن کیفیت خدمات ارائه شده در شهرها صورت می‌پذیرد.
وی اضافه کرد: راه‌اندازی پایانه‌های مسافربری سطح شهر در سال‌های گذشته، بعضاً بدون نیازسنجی‌های تخصصی لازم و تحلیل ابعاد مرتبط با این مراکز بوده که برخی مشکلات ترافیکی در نقاط پرتردد شهر معلول همین موضوع است.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر گفت: پایانه های شهید چمران، شهید سلطانی، پایانه عبوری البرز، پایانه عبوری 45 متری گلشهر، پایانه میدان دانشگاه حصارک، پایانه رجایی‌شهر و پایانه‌ی شهید سلطانی شرقی(ایستگاه تاکسی‌های تهران) مورد مطالعه و بررسی قرار گرفتند تا نیازهایی همچون بهسازی، اصلاح هندسی و احداث فازهای دوم در این پایانه ها، مبتنی بر امکان‌سنجی های تخصصی در دستور اجرا قرار گیرد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار