با توجه به فرارسیدن ایام نوروز 97 صورت می‌گیرد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز 97 و ارائه خدمات بهینه به گردشگران این دوره‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۴۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 19 December 2017
محمدعلی حضرتی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین از برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه گردشگری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز 97 و ارائه خدمات بهینه به گردشگران و مسافران نوروزی، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته که از جمله آن برگزاری این دوره‌ها است.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های متعدد و فشرده آموزشی در حوزه خدمات گردشگری یکی از برنامه‌هایی است که در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی به استان قزوین راهکارهای اتخاذ شده و نقش مؤثری در افزایش سطح آگاهی و علمی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز این اداره‌کل از توان دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در راستای ارائه خدمات و پذیرایی به گردشگران توانسته خدمات شایانی را ارائه دهد و با آموزش‌هایی که برای نیروی انسانی برگزار می‌شود، امیدواریم بتوانیم رضایت گردشگران و مسافران نوروزی را فراهم کنیم.

حضرتی‌ها اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، توسعه حوزه گردشگری در استان است که برای جذب گردشگر از راهکارهای مناسب و اساسی استفاده می‌کند تا بتواند با ارائه خدمات مناسب و تأمین نیازهای گردشگران و مسافران، مدت ماندگاری گردشگران در استان را فراهم کند.

این مسئول ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی در استان قزوین با عناوین مختلفی برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به آموزش پلیس انتظامی و راهور، توانمندسازی جوامع محلی روستاهای هدف، راهنمایان طبیعت‌گردی، چند دوره کوتاه‌مدت برای کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی و هتل‌های استان و غیره اشاره کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین توضیح داد: قزوین دارای بناهای تاریخی بسیاری است که توانسته رتبه برتری را در کشور به خود اختصاص دهد و امیدواریم با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در جذب گردشگر موفق عمل کرده و خدمات شایانی در اختیار مسافران قرار دهیم.

گفتنی است، دوره آموزشی توانمندسازی نیروی انسانی در طول زمستان با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب، به مدت 230 ساعت برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، این دوره‌های آموزشی به صورت رایگان بوده و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه آموزشی ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار