به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین صورت گرفت
مراسم هفتمین روز شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون روح‌الله رحیمی به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین و دیگر مسؤولان در ناحیه شهری چوبیندر برگزار شد
کد خبر: ۵۳۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین مراسم هفتمین روز شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون روح‌الله رحیمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین، استاندار قزوین، جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، اعضای شورای شهر قزوین و دیگر مسؤولان در  ناحیه شهری چوبیندر برگزار شد.

هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: تیپ فاطمیون در کنار دیگر رزمندگان مدافعان حرم، در تمام صحنه‌های سخت و نبرد با داعش در کشور عراق و سوریه از جان و دل مایه گذاشتند و به لطف خداوند متعال امروز نسل داعش در منطقه ریشه‌کن شد.

وی خاطرنشان کرد: نخستین مرحله‌ای که در 6 سال گذشته بحران سوریه تازه شکل می‌گرفت، سردار سلیمانی به فکر جمع کردن نیروهایی بود که در سوریه به عنوان سازمان رزم قبل از به وجود آمدن داعش افتاد.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: هر کدام از نیروهای مقاومت یک گروه را سازماندهی می‌کردند و نیروهای فاطمیون در ایران آموزش‌های مقدماتی و تکمیلی دیده و به سوریه اعزام می‌شدند.

آذربایجانی تأکید کرد: از آغاز تا پایان درگیری با گروهک تروریستی داعش، نیروهای فاطمیون جزو نیروهای برجسته سازمان رزم بودند، امروز ما شاهد هستیم که جوانان و نسل جدید آماده نبرد و شوق شهادت دارند.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: اصل داعش برای مقابله با تفکر انقلاب اسلامی و جلوگیری از رشد روزافزون انقلاب اسلامی در کشورهای همسایه بوده است.

آذربایجانی یادآور شد: رزمندگی تیپ فاطمیون تداعی‌گر رزمندگان جوانان در هشت سال دفاع مقدس بودند، تیپ فاطمیون در سوریه اول یک گردان بود که بعدها به تیپ و حتی به لشکر فاطمیون تبدیل شده است.

وی مطرح کرد: امروز یک امت واحد در خاورمیانه و جهان تشکیل شده است که با انسجام این ملت‌ها حزب‌الله، بسیج و غیره نسل داعش را ریشه‌کن کردند.

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: امروز افتخار ما این است که تحت رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در این راه می‌جنگیم که با تدابیر هوشمندانه ایشان در مقابل استکبار جهانی ایستاده و پیروز میدان هستیم.

آذربایجانی گفت: یک سیاست‌مدار مصری می‌گفت در 30 سال گذشته ما و ایران در یک سطح بودیم اما ما در مقابل استکبار سر تعظیم فرود آوردیم و ماهانه به آن‌ها خراج می‌دهیم اما ایران در مقابل استکبار ایستاد و نتیجه آن پیروزی در برابر جنگ تحمیلی، تحریم، فشارهای اقتصادی و غیره بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران یک کشور قدرتمند در خاورمیانه است و پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های علمی،  پزشکی، نظامی و غیره داشته است و جزو 10 کشور برتر دنیا بوده که همه این‌ها به برکت خون شهدا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار