معاون سازمان بهزیستی:
معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش‌های همگانی باید بر روی جمعیت‌هایی که بیشتر مورد خشونت قرار می‌گیرند، انجام شود.
کد خبر: ۵۳۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 29 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرید براتی در دومین همایش ملی منع خشونت علیه زنان که در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، با اشاره به مشکلات زنان در جامعه کنونی اظهار داشت: خشونت انواع مختلفی دارد که بخش‌هایی از آن‌ها نادیده گرفته‌ شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از جامعه امروزی را زنان روسپی تشکیل می‌دهند، ادامه داد: حضور این افراد در جامعه دارای آثار و تبعاتی است که ما به شکل قانونی و شرعی آن‌ها را قبول نداریم.

معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به خشونت و سوءاستفاده جنسی در محیط کار مطرح کرد: این خشونت در محیط‌های کار برای بانوان صورت می‌گیرد که باید تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شود.

براتی به آمار زنان در معرض خشونت اشاره و عنوان کرد: باتوجه به تحقیقات صورت گرفته در تهران از هر سه زن، یک نفر در معرض خشونت قرار گرفته‌اند که بیشتر این آسیب‌ها روانی بوده و در سامانه سراج پیگیری می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش‌های همگانی باید بر روی جمعیت‌هایی که بیشتر مورد خشونت قرار می‌گیرند، انجام شود.

معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به شیوع بیماری ایدز در جامعه آسیب‌پذیر تصریح کرد: در سال‌های گذشته انتقال این بیماری از طریق اعتیاد شیوع پیدا کرده بود که امروز علاوه بر آن از طریق ارتباطات جنسی شیوع پیدا کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار