رئیس اداره ورزش و جوانان بناب
رئیس اداره ورزش و جوانان بناب از توزیع مواد مخدر در دو باشگاه ورزشی بانوان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵ 26 November 2017
 فرهاد رضازاده بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بناب با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: متأسفانه شنیده می شود در دو باشگاه ورزشی بانوان مواد مخدر توزیع می شود که در حال بررسی بیشتر موضوع هستیم.

منبع مهم گسترش مواد مخدر قهوه‌خانه‌ها هستند

 سرپرست فرمانداری شهرستان بناب نیز در این جلسه تصریح کرد: منبع مهم گسترش مواد مخدر قهوه خانه ها هستند که باید نظارت و دقت کافی بر قهوه خانه ها در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

امین رفیعی با بیان اینکه هم اکنون حدود 50 واحد قهوه خانه در شهر بناب فعال هستند، خواستار اعمال محدودیت های لازم در زمینه صدور مجوز فعالیت این قهوه‌خانه‌ها شد.
وی همچنین از نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواست نظارت خود را بر این اماکن افزایش دهند و واحدهایی که بدون مجوز قانونی و داشتن پروانه کسب فعالیت می کنند، نسبت به تعطیلی آن ها مبادرت کنند.

سرپرست فرمانداری بناب سپس با ابراز نگرانی از گزارش رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبنی بر توزیع مواد مخدر در 2 باشگاه ورزشی بانوان در بناب اظهار کرد: متأسفانه این خبر خبر خوشایندی نبود و باشگاه ورزشی که می بایست در راستای سالم سازی جوانان و به نوعی مبارزه با مواد مخدر قدم بردارد و برای سلامت جسمی مردم ایجاد شده است، در آن محل مواد مخدر توزیع شود که از نیروی انتظامی می خواهیم موضوع را رصد کرده و در صورت صحت موضوع شدیداً برخورد کند.

رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از نوع و میزان کشفیات مواد مخدر شهرستان بناب خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته جمعاً بیش از 37 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان بناب کشف شده است.

وی افزود: در این ارتباط نیز 27 نفر توزیع کننده مواد مخدر، 5 نفر قاچاقچی، 69 نفر معتاد تابلودار دستگیر و 8 دستگاه خودرو نیز متوقف شده اند.

به گفته نماینده عالی دولت در فرمانداری بناب، از اول سال جاری تاکنون بالغ بر 119 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 کیلوگرم میزان کشفیات افزایش یافته است.

رفیعی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های نیروهای انتظامی و همکاری سپاه ناحیه بناب و سربازان گمنام امام زمان(عج) درامر کشف و مبارزه با مواد مخدر خواستار استمرار برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر شد.

وی همچنین بر لزوم اطلاع رسانی و آموزش همگانی با هدف حساس سازی آحاد جامعه بویژه خانواده ها در خصوص عوارض و اثرات سوء مواد مخدر تأکید و تصریح کرد: همراهی مردم شهرستان بناب و همدلی پلیس، بسیج، عوامل اطلاعاتی، مسئولان شبکه بهداشت و درمان و سایر مسئولان نقش جدی در راستای مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب های ناشی از آن داشته و از اصلی ترین رویکردهای دولت در امر مبارزه با مواد مخدر این بلای خانمان سوز است./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار