رئیس شورای مدیریت بحران تکاب گفت: 12 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان کرمانشاه در تکاب راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۵۲۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶ 22 November 2017

به گزارش تابناک ارومیه، ایرج ثقفی با بیان این مطلب از مردم تکاب خواست با توجه به آغاز فصل سرما و یخبندان و برای هدفمند شدن کمک رسانی به زلزله زدگان توسط جمعیت هلال احمر و سایر گروه‌های امدادی، برای تامین نیازهای هموطنان آسیب دیده از این حادثه دلخراش، اقلام ضروری به ویژه لوازم گرمایشی و البسه گرم به این مناطق ارسال کرده و در صورت امکان به صورت نقدی کمک‌رسانی کنند.

وی روند جمع آوری و ارسال محموله‌های کمک‌های مردمی تکاب به کرمانشاه توسط جمعیت هلال احمر را مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: 12 پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی توسط جمعیت هلال احمر تکاب و کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق مختلف شهر تکاب مستقر و مراحل ارسال به خوبی انجام شده است.

ثقفی اضافه کرد: اهالی روستاهای تکاب با احساس مسئولیت و نوع دوستی کم‌نظیر خود با تشکیل گروه‌های امدادی خودجوش محموله‌های کمک‌های مردمی را به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال کردند.

رئیس شورای مدیریت بحران تکاب گفت: تمام رانندگان خودروهای سبک و سنگین که کار ارسال محموله‌های کمک‌های مردمی تکاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه را بر عهده داشتند به صورت رایگان و بدون دریافت کرایه حمل بار در این کار خداپسندانه شرکت کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار