مدیر روابط عمومی آبفای ایلام:
مدیر روابط عمومی آبفای ایلام گفت: همکاری مردم ایلام مانع جیره‌بندی آب در تابستان امسال می‌شود.
کد خبر: ۵۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴ 24 June 2015

به گزارش تابناک ایلام،محمدتقی رشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته صرفه‌جویی امسال از یکم تیرماه تا هفتم تیرماه نامگذاری شده و این شرکت در این مدت برنامه‌های خاصی را تدارک دیده که برپایی این نشست مطبوعاتی بخشی از فعالیت‌های این شرکت است.

مدیر روابط عمومی آبفای ایلام گفت: پاسخگویی به مشترکین ایلامی از طریق سامانه‌ها و حضوری از جمله برنامه‌ها و سیاست‌های این شرکت در استان ایلام است به طوری که این رویه در نظرسنجی‌های موردی مورد استقبال مردم و شهروندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروز سوم تیرماه به نام آب و اقتصاد پایدار نامیده شده است که امیدوارم با هماهنگی و همکاری اصحاب رسانه در وظیفه خطیری که بر عهده شرکت آب فاضلاب استان ایلام نهاده شده موفق عمل کنیم.

این مسئول اضافه کرد: در سال جاری از سوی وزارت نیرو هشدارهایی ارائه شده که باید با همکاری اصحاب رسانه در راستای صرفه‌جویی در مصرف آب تلاش ویژه‌ای شود.

رشیدی تصریح کرد: از انتقادات سازنده اصحاب رسانه استقبال کرده و انتظار داریم در راستای صرفه‌جویی مصرف آب اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد تا با فرهنگ‌سازی در این راستا توفیقاتی حاصل شود.

مدیر روابط عمومی آبفای ایلام در پایان بیان کرد: مطمئن هستم با همکاری مردم استان ایلام تابستانی بدون جیره بندی آب سپری خواهیم کرد و تحقق این مهم نیازمند همکاری صمیمانه مردم و اصحاب رسانه است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار