مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران گفت:به جهت جلوگیری از اتلاف وقت، متقاضیان اخذ برگه معاینه فنی می‌توانند قبل از مراجعه به مراکز مربوطه، به صورت اینترنتی و غیرحضوری نوبت دریافت کنند.
کد خبر: ۵۱۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 04 November 2017
سید نواب حسینی منش مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران اظهار کرد: به طور متوسط روزانه ۶ هزار خودرو برای اخذ برگه معاینه فنی به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه به نوبت دهی برای مراجعه خودرو‌ها به مراکز معاینه فنی اشاره کرد و افزود: به جهت جلوگیری از اتلاف وقت، متقاضیان اخذ برگه معاینه فنی می‌توانند قبل از مراجعه به مراکز معاینه فنی، به صورت اینترنتی و غیرحضوری نوبت دریافت کنند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران بیان کرد: متقاضیان برای دریافت نوبت دهی اینترنتی باید به سایت معاینه فنی به نشانی اینترنتی inspection.tehran.ir مراجعه کنند و سپس با وارد کردن پلاک خودرو، شماره تلفن و اطلاعات خودرو یک کد از طریق پیامک به شماره تلفن آن‌ها ارسال می‌شود و پس از وارد کردن کد وارد صفحه‌ مورد نظر می‌شوند. در این صفحه متقاضی می‌تواند زمان و مکان مراجعه خود را مشخص کند، البته سامانه هم برای زمان و مکان مراجعه پیشنهاد‌هایی را ارائه کرده است که این به انتخاب متقاضی ارتباط دارد.

هزینه مراجعه به مراکز معاینه فنی 22 هزار تومان است

حسینی منش با اشاره به هزینه ۲۲ هزار تومانی مراجعه به  مراکز معاینه فنی عنوان کرد:‌ این سیستم نوبت دهی آنلاین به صورت آزمایشی در حال خدمات  رسانی است و به زودی به صورت رسمی به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در پایان گفت:‌ در حال حاضر به دنبال طراحی اپلیکیشن و نرم افزاری هستیم که از طریق گوشی تلفن همراه به متقاضیان مراجعه به مراکز معاینه فنی نوبت داده  شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار