کد خبر: ۵۱۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 11 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»، هزار و 390 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تفت در شش‌ماهه نخست سال جاری از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان تفت به ارائه گزارشی از خدمات فرهنگی به جامعه هدف تحت حمایت در شش‌ماهه نخست سال 96 پرداخت.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد استان یزد، محمدحسن وراثی، مدیر کمیته امداد شهرستان تفت با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت گفت: رفع مشکلات و نیازهای فرهنگی و ارتقاء سطح فکری مددجویان، موجب تسهیل در ارائه دیگر خدمات به جامعه هدف می‌شود.

وی افزود: هزار و 390 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تفت در شش‌ماهه نخست سال جاری از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند شدند.
 
 مددجویان تفت تحت پوشش خدمات فرهنگی کمیته امداد

 مدیر کمیته امداد شهرستان تفت از پرداخت 14 میلیون تومان برای ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت خبر داد و بیان کرد: کسب رتبه‌های برتر علمی، ورزشی توسط دانش آموزان تحت حمایت، نشانگرتاثیر مثبت خدمات فرهنگی در رشد فردی و اجتماعی مددجویان است.

وی در ادامه از برگزاری برنامه‌های فرهنگی با محوریت خانواده خبر داد و گفت:915 نفر از مادران و دختران تحت حمایت در شش‌ماهه نخست امسال با شرکت در برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی، راه‌های افزایش مهارت‌های زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را فراگرفتند.

وراثی بابیان اینکه 12 مورد اردوی زیارتی، آموزشی در شش‌ماهه نخست سال جاری برای 197 نفر آر مددجویان تحت حمایت برگزار شد، افزود: چهار میلیون تومان برای برگزاری برنامه‌های اردویی در این مدت هزینه شد، برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد در قالب کانون‌های فرهنگی و تربیتی (دائم، موقت و پیروان ولایت)، آموزش خانواده و اردوهای فرهنگی و آموزشی به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: دو میلیون تومان در شش‌ماهه نخست امسال برای هزینه تحصیلی، شهریه و برگزاری کلاس‌های تقویتی 228 دانش‌آموز و 50 دانشجوی تحت حمایت هزینه شد.

شایسته ذکر است؛ دو هزار و ۶۵۹ خانوار مددجویی با جمعیت سه هزار و ۹۳۰ نفر از خدمات کمیته امداد شهرستان تفت استفاده می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار