رئیس برنامه و بودجه استان قزوین:
رئیس برنامه و بودجه استان قزوین گفت: مهمترین رویکرد بودجه سال ۹۷ رشد اقتصادی فراگیر، اشتغالزایی، کاهش فقر و تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۵۱۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 01 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، ابوالفضل یاری روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: رویکرد اصلی بودجه سال ۹۷ رشد اقتصادی فراگیر، اشتغالزایی و ضدفقر بودن با نگاه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: ضرورت های بودجه سال آینده اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، استفاده گسترده از ظرفیتهای بخش خصوصی و تعاونی، فعال کردن ظرفیت های بلااستفاده اقتصاد کشور و تمرکز در حوزه های پیشران رشد اقتصادی است.

رئیس برنامه و بودجه استان قزوین تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های بین المللی در فضای تعامل سازنده با اقتصاد جهانی، کمک به اشتغال جوانان و زنان با تاکید بر فارغ التحصیلان آموزش عالی، انضباط مالی و صرفه جویی در هزینه ها، بهره برداری اهرمی از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و جلب مشارکت بخش خصوصی و ساماندهی بدهی های دولت و کمک به خانواده های کم درآمد برای کاهش فقر در بودجه سالی آینده دیده شده است.

یاری بیان کرد: رسالت بودجه سال ۹۷ حفظ ثبات اقتصادی کشور، کاهش فقر، کمک به ادامه روند روبه رشد تولید ملی، ایجاد اشتغال پایدار است و به ایجاد درآمدهای پایدار هم نگاه ویژه دارد.

وی اظهارداشت: استفاده از اوراق مالی در بودجه سال آینده و فرصتهای بازار سرمایه هم مورد توجه قرار گرفته است.

یاری اضافه کرد:درکارگروههای تخصصی موضوع توسعه شهرک صنعتی لیا،اجرای طرح زمین گرمایی یله گنبد، طرح منظومه روستایی بنیاد مسکن، توجه به مناطق حفاظت شده باشگل با کمک استانداری در حمایت از مطالعات آن در اولویت قرار گرفته است.

رئیس برنامه و بودجه استانداری قزوین یادآورشد: در برپایی نمایشگاه پژوهش و فنآوری حمایت لازم را خواهیم کرد تا برنامه های هفته پژوهش بخوبی برگزار شود.

در ادامه در خصوص زمین های مربوط به تعاونی نیروی انتظامی در شهر شریفیه بحث و گفتگو شد و مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط دیدگاههای خود را ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار