طوایف بویراحمد در تعصب ، منش ، مردانگی ، غیرت و شرافت و دیگر صفات همیشه زبانزد بوده اند و هیچوقت برتری از ان کسی نبوده و همیشه در کنار هم در تمام امورات همگام بوده اند.
کد خبر: ۵۱۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 29 October 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
 طوایف بویراحمد همیشه به هم احترام می گذاشته اند/ این حساسیت ها زائیده وامانده های انتخابات گذشته است
"به نام خدا"
شکرخدای خودرابجاآوریم .
نخست خوشحالیم افرادی به راحتی قلم بدست میگیرند و برداشت های شخصیشان را به نمایندگی از طیفی بیان میکنند تا که مثلا بر احساسات دیگران تاثیرگذاری کنند اما غافل از آن که بدانند برای اهل فهم و قلم قابل درک است که آن شخص فقط برای ارضای کمبودها و خودخواهی و تایید دیگران دست به قلم برده و به مرور چهره و روحیات غیر اخلاقیش بر همه آشکار می گردد.
سالهاست افرادی به ظاهرمسئول امادرحقیقت ضعیف مسئله و موضوعی بسیار روشن و ساده را آنقدر در برابرش بی تفاوت گذشته اند که شده است سوژه فتنه گران و سلب آرامش عموم...
جمعیتی به دلایلی که بصورت مکتوب در قولنامه قید گردیده اراضی کشاورزی خود را برای محرومیت زدائی و رشد شهری و خدمات در بخش بهداشت و درمان در واقع هدیه مینمایند اما چند رای فامیلی یا جریان فکری زمینه کدورت و نگرانی را بوجود می آورند ، همه مردم و مسئولین متوجه این حرکت و تصمیم گیری اشتباه نیز شده اند .
حال این چه حکمتی است که همه حق را به آن جمعیت میدهند (اهداکنندگان زمین) اما چند سالی است هیچگونه رسیدگی نمیشود؟ میگویند در دوره سوم شورای شهر یاسوج مصوب شده است بنام شهید قربانعلی جلیل ، مگر شهید جلیل متعلق به یک خانواده است که حرمت این شهید بزرگوار را می شکنید؟ چرا بنام شهید برای خودخواهی شخصیتان بین شهدایمان خط کشی بوجود می آوردید؟ شهید جلیل شهید تمام طوایف و ایلات این استان و ایران است. حرمت نگه دارید شما با ظاهری مدافعانه اصل شهادت و فلسفه شهادت را زیر سوال میبرید ، شرم و حیاکردن خود شهامت است.
کسانی که مخدوش کردن تابلوی شهید را در فضای مجازی می چرخانند و ادعای دفاع از ارزشهای انقلاب و انسانیت را دارید تا حالابه فهم خود گفته اید چرا اینگونه رفتارها اتفاق می افتد؟ پرسیده اید چه کسی از این گونه رفتارها بهره میبرد؟ برخود بدانید که ادب از فهم است ، پس بفهم و ادب پیشه کن.
بر همه آشکار شده است که زمانی که مصوبه به عنوان پیشنهاد به امضا رسید ، اهالی دولت آباد نیز خواهان نامگذاری بنام "شهداء دولت آباد"بوده اند ، چنانچه تامل صورت میگرفت و روابط فامیلی یا آرائی بنا به جریانات فکری صورت نمیگرفت و به مشارکت مردم دولت آباد بی اعتنایی نمی شد و نامی همه پسند برای همه شهداء استان به تصویب می رسید و موضوع نامگذاری شخصی نمی شد هیچگونه کدورت و نگرانی در دل مردم شکل نمیگرفت.
آیا مردم آگاهند که از هشت هکتار زمین ذکر شده یک هکتار متعلق به پدر شهید بزرگوار ، شهید شهریار علی پور بوده و مابقی نیز به همین صورت... پس بیائیم اشتباهی را با اشتباهی دیگر یعنی تحمیل کردن و یایمال حق و حقوق جمعیتی تکرار نکنیم . همه ایل بویراحمد متوجه شده اند این حساسیت بوجود آمده زائیده فکر افراد وامانده در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی است و درصدد شکاف هستند.
نه طایفه محمدصادقی و نه ایل جلیل هیچ وقت از هم جدا نبوده و نیستند همه ایلات و طوایف روحیات هر دو جمعیت را می شناسند و تحت هیچ شرایطی از حلقه انصاف به دور نبوده و نخواهند بود ، اتفاقا ما نشستهایی با بزرگان و دوستانمان در طایفه جلیل داشته و داریم و آنها نیز متوجه اصل موضوع هستند.
طوایف بویراحمد در تعصب ، منش ، مردانگی ، غیرت و شرافت و دیگر صفات همیشه زبانزد بوده اند و هیچوقت برتری از ان کسی نبوده و همیشه در کنار هم در تمام امورات همگام بوده اند...
موضوع نامگذاری مسئله ای همه گیر در حوزه شهری ماست سعی کنیم به خودخواهی و فتنه مفسدان و حاشیه پردازان جوابی در خور شخصیتشان دهیم .
ما اهالی دولت آباد نه بخاطر نام شهید جلیل بلکه بخاطر بی حرمتی به خون شهداء و بی اعتنایی به خواسته این اهالی از حق بحق خود دفاع خواهیم کرد.
خدایاچنان کن سرانجام کار...که توخشنودگردی ومارستگار.
با تشکر جمعی از اهالی دولت آباد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
قطعا این نامگذاری برای بهره برداری های سیاسی و تفرقه افکنی بوده است متاسفم برای اون آقایونی که بخاطر عقده شخصی دارن هم شهدا را خط کشی میکنند و هم بین طوایف رو خراب میکنند شرم کنید زالو صفتان بی دین
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
معلوم نیست چه نوشتی؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار