امام جمعه موقت کرمان گفت: دشمن از جایگاه ایران در منطقه ناراحت است و این در حالیست که ایران تمامی معادلات سیاسی و نظامی دشمنان علیه مسلمانان را به هم ریخته است.
کد خبر: ۵۱۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 28 October 2017
حجت‌الاسلام محمد صباحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی گفت: در حال حاضر شرایط لازم برای برگزاری پیاده روی عظیم اربعین در حال آماده سازی است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله عاشقان اهل بیت (ع) با حضور در پیاده روی اربعین بزرگترین اجتماع مسلمین را رقم می زنند، افزود: این اجتماع میلیونی باعث فخر شیعیان است.

امام جمعه موقت کرمان از زائران اربعین خواست نکات امنیتی، بهداشتی و توصیه های مسئولان برای حضور در این آیین مذهبی را جدی بگیرند و اظهار کرد: پیاده روی فرصت بی نظیری است که زائران باید سعی کنند استفاده معنوی لازم را از آن ببرند.

حجت الاسلام صباحی گفت: اگر امروز می توانیم به راحتی به زیارت سالار شهدا (ع) برویم به دلیل ایثارگری های شهداست.

وی با اشاره به هراس دشمنان از قدرت نظامی ایران بیان کرد: همانگونه که رهبر معظم  انقلاب فرموده اند قدرت نظامی ایران هرگز قابل مذاکره نیست.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به جایگاه ایران در منطقه ادامه داد: دشمن از این جایگاه ایران ناراحت است و این در حالیست که ایران تمامی معادلات سیاسی و نظامی دشمنان علیه مسلمانان را به هم ریخته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار