معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از تشرف 290 زائر زیارت اولی استان تهران به حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 25 October 2017
به گزارش تابناک : «مصطفی خاکسار قهرودی» با بیان این خبر ابراز کرد: به همت آستان قدس رضوی 290 زائر محروم و زیارت اولی مناطق 15 و 19 تهران شناسایی و در قالب کاروان‌های مهر درخشان رضوی به زیارت بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف می‌شوند.

وی عنوان کرد: اعضاء این کاروان عموما بالای 40 سال سن داشته و تاکنون توفیق تشرف به حرم مطهر امام مهربانی‌ها را نداشته‌اند.

«خاکسار» عنوان کرد: شرکت در برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی حرم مطهر همچون سخنرانی، بیان احکام، نمازهای جماعت و بهره‌مندی از غذای متبرک مهمانسرای امام علی بن موسی الرضا(ع) از جمله برنامه‌های این گروه از زائران در مدت تشرف در مشهدالرضا(ع) است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه بسیاری از عاشقان و دلدادگان محروم در کشور آرزوی زیارت حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) را دارند، گفت: امیدورام با برنامه ریزی‌های هدفمند بتوانیم در آینده‌ای نزدیک زمینه تشرف همه آرزومندان و عاشقان امام رضا(ع) به مشهد مقدس فراهم کنیم.

گفتنی است؛ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران فعالیت‌های خود را از آذرماه سال 1395 آغاز کرده و تاکنون زمینه تشرف بیش از 4 هزار زیارت اولی را به حرم مطهر روی فراهم کرده است.





منبع : ابنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار