افزایش دغدغه مردم متدین استان البرز
به طور قطع میزبانی این جشنواره‌های معتبر نقش مهمی در توسعه فرهنگی و هنری البرز ایفا خواهد کرد، اما مردم متدین این استان دغدغه‌های دیگری نیز دارند.
کد خبر: ۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶ 15 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: استان البرز امسال و در ایام‌الله دهه مبارک فجر میزبان بخش جنبی و استانی جشنواره‌های بین‌المللی فیلم، هنرهای تجسمی و بالاخره موسیقی است.
آثار منتخب جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر امسال به غیر از تهران در 3 استان البرز، فارس و گلستان اجرا می‌شود.
به طور قطع میزبانی این جشنواره‌های معتبر نقش مهمی در توسعه فرهنگی و هنری البرز ایفا خواهد کرد، اما مردم متدین این استان دغدغه‌های دیگری نیز دارند.
از جمله این دغدغه‌ها، اجرای احکام و حدود الهی و رعایت شعائر اسلامی و مذهبی است.
در هفته گذشته که استان البرز شاهد اکران آثار منتخب جشنواره فیلم‌ فجر در سینما هجرت کرج بود، پوشش نامناسب برخی از تماشاگران و همچنین تعداد اندک اهالی سینما که به البرز آمده بودند، گلایه‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران و افراد متدین  برانگیخت.
با پایان اکران آثار منتخب جشنواره فیلم، از روز گذشته نیز اجرای آثار منتخب جشنواره موسیقی فجر در استان البرز آغاز شده است.
در نخستین شب، شاهد اجرای گروه دیبا به سرپرستی فردین علایی و خوانندگی اکبر رضوانی در سالن سیروس صابر کرج بودیم که متاسفانه با حضور برخی افراد بدپوشش همراه بود.
از آنجایی که امشب قرار است گروه خنیا به سرپرستی پری ملکی و گروه همخوانان زن در کرج اجرا داشته باشند، دغدغه افزایش حضور افراد بدپوشش بیشتر شده است.
خبرنگار تابناک کسب اطلاع کرد که از امشب، تمهیداتی با هدف امر به معروف و نهی از منکر برای مخاطبان و تماشاگران این آثار در نظر گرفته شده است.
بر اساس برنامه اعلام شده، گروه رسا به سرپرستی مظفر نبیلی، گروه آوا به سرپرستی افشین جلیلی و گروه ساوالان به خوانندگی مشترک محمد مولایی و اسماعیل داداش‌زاده نیز طی شب‌های آینده در تالار سیروس صابر و همچنین تالار شهیدان نژادفلاح، برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار