استاندارایلام مطرح کرد
استاندار ایلام در خصوص افزایش پروازهای فرودگاه ایلام و اخذ مجوز برای راه‌اندازی فرودگاه مهران با معاون وزیر راه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 22 June 2015

استاندار ایلام در خصوص افزایش پروازهای فرودگاه ایلام و اخذ مجوز برای راه‌اندازی فرودگاه مهران با معاون وزیر راه و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری، «محمدرضا مروارید» در دیدار با مهندس «علی‌رضا جهانگیریان» اظهار کرد: استان ایلام از پتانسیل مناسبی در حوزه بین‌المللی بالأخص تردد زوار و دیگر مراودات اقتصادی - تجاری و گردشگری برخوردار است.

وي با بیان اینکه با همكاري شرکت‌های هواپيمايي طرح‌ها و برنامه‌های جديد در سال پيش رو در جهت ظرفیت‌سازی و تسهيل انجام امور پروازي، تكريم ارباب‌رجوع و مسافران به اجرا درآيد، تأکید کرد: با افزایش شاخص‌ها در بخش‌های کمی و کیفی فرودگاه، بسترهای لازم برای توسعه و افزایش تعداد پروازهای فرودگاه مهیا خواهد شد.

استاندار ایلام خواستار اخذ مجوز لازم برای فرودگاه مهران شد و گفت: مرز مهران بدون شک مهم‌ترین و امن‌ترین مرز زمینی کشور برای سفر به عتبات عالیات شناخته می‌شود سالانه بیش از دو میلیون زائر و مسافر در این مرز جابه‌جا می‌شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه یکی از مباحث مهم در مرز مهران ایجاد فرودگاه است، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم تردد زائران این فرودگاه می‌تواند کمک شایانی در جهت توسعه حمل‌ونقل کشور و شهرستان داشته باشد چراکه این مرز روزانه شاهد جابجایی هزاران مسافر و گردشگر است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری هفته آینده یک گروه کارشناسی برای بررسی موضوع به ایلام سفر می‌کنند و احداث این فرودگاه مهران با توجه به حجم زائر و مسافران از توجیه اقتصادی برخوردار است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار