در 6ماهه نخست امسال صورت گرفت؛
مدير نمايندگي ستاد مردمي رسيدگي به امور ديه و کمک به زندانيان جرايم غير‌عمد استان سمنان با ابراز رضايت از توجه خيرين هم‌استاني به مسئله زندانيان جرائم غيرعمد، از مردم نوع‌دوست استان دعوت کرد با کمک‌هاي خود زمينه آزادسازي اين زندانيان و موجبات شادي خانواده آنان را فراهم آوردند.
کد خبر: ۵۱۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 18 October 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومي زندان‌هاي استان سمنان، سيد‌هادي نقيبي در اين خصوص گفت: يکي از بانوان نيکوکار سمناني با مراجعه به ستاد ديه استان و اطلاع از کم و کيف فعاليت اين نهاد مردمي اظهار داشت که قصد دارد با کمک به زندانيان نيازمند جرائم غيرعمد، ثواب اين عمل خير را به روح پدر درگذشته‌شان تقديم کند.

سيدهادي نقيبي افزود: اين بانوي خير در يک اقدام خداپسندانه هر ماهه مبلغ 3 ميليون ريال را به حساب اين ستاد واريز مي‌کند. وي با بيان اينکه خوشبختانه فرهنگ کمک به هم‌نوع در جامعه گسترش پيدا کرده است، ابراز کرد: تعدادي از کارمندان نيک‌انديش ادارات کل فني و حرفه‌اي و امور مالياتي استان سمنان نيز با هدف توجه به زندانيان نيازمند جرائم غيرعمد و خانواده‌هاي آنان تصميم به واريز بخشي از حقوق خود در جهت آزادي محکومين بدهکار گرفته‌اند و هر ماهه کمک‌هاي اين عزيزان دريافت مي‌شود.

مدير نمايندگي ستاد مردمي رسيدگي به امور ديه استان سمنان در ادامه از آزادسازي 34 زنداني جرائم غيرعمد با بدهي بيش از 17 ميليارد ريال در شش ماهه نخست سال‌جاري خبر داد و گفت: بيش از 6 ميليارد ريال از بدهي اين افراد توسط ستاد ديه از منابع مختلف کشوري، استاني، و ساير منابع و مابقي از محل اخذ رضايت شاکيان و آورده زندانيان تامين شده است.

نقيبي تعداد زندانيان جرائم غيرعمد در استان را 88 نفر اعلام و اظهار کرد: اين افراد مجرم نيستند و به دليل جرايم غيرعمد از جمله محکوميت مالي، ديه، مهريه، نفقه و خسارات ناشي از تعهداتي که داشته‌اند، در زندان به‌سر مي‌برند.

وي در خاتمه با اعلام شماره حساب‌هاي اين ستاد براي اعطاي کمک‌هاي مردمي افزود: مردم استان سمنان مي‌توانند هداياي نقدي خود را به شماره حساب‌هاي 0105701687005 نزد بانک ملي و شماره حساب 10-32517859 جام بانک ملت و يا از طريق تلفن همراه با کد# 7777023*780*واريز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار