فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ۱۴۴ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در خراسان رضوی به اجرا در آروده است.
کد خبر: ۵۰۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 07 October 2017
به گزارش تابناک : سردار قادر کریمی صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک یگان های نمونه پلیس خراسان رضوی اظهار کرد: هفته بزرگداشت نیروی انتظامی با تقارن ایام پرفیض محرم و سوگواری های سرور و سالار شهیدان یادآور آرمان ها و ارزش های والایی است که نهضت حسینی بر پایه آن شکل گرفته و ما باید پاسدار واقعی آن باشیم.

وی برقراری نظم و امنیت در همه ابعاد را از اولویت های کار پلیس رضوی برشمرد و افزود: باید نظم و امنیت شایسته و در خور شان زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) را برقرار سازیم و پیمان خود را با امام رضا(ع) برای حفظ امنیت مردم می بندیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی درخصوص بحث های ترافیکی گفت: آموزش های ترافیکی، اصلاح هندسی معابر و جاده ها و کاهش تلفات جاده ای نیز در دستور کار پلیس قرار دارد و نیروی انتظامی برآن است تا منویات رهبر معظم انقلاب را در حوزه های اجتماعی و مردمی محقق سازد.

وی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا در فرازی از فرمایشات خود بر ضرورت فعالیت نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند افزود: از ابتدای امسال، ۱۴۴ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با مجرمان در خراسان رضوی انجام شده که ۶ درصد در کشف جرایم رشد داشته و در مبارزه بی امان با مواد مخدر ۲۱ باند و در مبارزه با قاچاق کالا ۲۸ باند اصلی در این استان از ابتدای امسال متلاشی شده است.

کریمی برخورد با اراذل و اوباش را نیز از اولویت ای اصلی پلیس استان برشمرد و گفت: رضایت شهروندان، اقتدار و کارآمدی، اجرای درست قوانین، فرهنگ سازی و توسعه زیرساخت ها، اقدامات ویژه برای ارتقای امنیت حریم مطهر رضوی، طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری از جرایم، مقابله با آسیب های اجتماعی، تامین دسترسی مردم به گشت های انتظامی با تفکیک تقویت یگان امداد و تفکیک گشت های انتظامی از گشت های پلیس ۱۱۰ را از دیگر اولویت های پلیس استان است که با رویکردهای کلانتری محوری، حرفه ای گرایی و کشف علمی جرایم، توسعه دانش پژوهی، امر به معروف و نهی از منکر، مردم داری و استفاده از ظرفیت های مختلف محقق می شود.

گفتنی است در این مراسم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و رئیس شورای تامین استان از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ، بازنشستگان و پیشکسوتان و کارکنان موفق فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار