کد خبر: ۵۰۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷ 03 October 2017
69 نفر ازمادران، دختران و زنان سرپرست خانوار در سه ماهه نخست سال96 به اردوهای زیارتی، آموزشی مشهد، قم و عتبات عالیات اعزام شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد چهار برابری برخوردار بوده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان تفت به بیان گزارشی از خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت در سه ماهه نخست سال جاری در حوزه فرهنگی پرداخت.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ محمد حسن وراثی، مدیرکمیته امداد شهرستان تفت با بیان اینکه یکی از رسالت های اصلی این نهاد ارتقاء شاخص های فرهنگی مددجویان با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی از جمله برگزاری اردوهای زیارتی است، گفت: 69 نفر ازمادران، دختران و زنان سرپرست خانوار در سه ماهه نخست سال96 به اردوهای زیارتی، آموزشی مشهد، قم و عتبات عالیات اعزام شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد چهار برابری برخوردار بوده است.
وی افزود: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان در راستای روحیه تقویت خود باوری و ارتقاء سطح بینش اعتقادی خانواده های تحت حمایت انجام می شود و زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش توانمند سازی آنها در ابعاد مختلف را فراهم می کند.
مدیرکمیته امداد شهرستان تفت با اشاره به اینکه 228 دانش آموز و50 دانشجواز خدمات فرهنگی وآموزشی این نهاد استفاده می کنند، بیان کرد: کمیته امداد با برگزاری کلاسهای مختلف آموزشی در سه ماهه نخست سال 96 برای 305 نفر از مددجویان تحت حمایت با موضوعات عفاف وحجاب، ترجمه و تفسیر قرآن کریم، مهارتهای زندگی و کمکهای اولیه گام موثری در جهت افزایش دانش وآگاهی مددجویان برداشت.
وی همچنین از برگزاری مسابقات متنوع با محتوای فرهنگی و مذهبی برای جامعه هدف تحت حمایت خبر داد و افزود: 98 مددجوی تحت حمایت در سه ماهه نخست سال جاری در مسابقات مختلف فرهنگی و مذهبی شرکت کردند و به نفرات اول تا پنجم جوایزی اهداء شد.
وراثی در ادامه با بیان اینکه چهار میلیون تومان در سه ماهه نخست امسال برای هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه شد، یادآور شد: سال گذشته 80 میلیون تومان در زمینه کمک هزینه تحصیلی، لوازم التحریر، پوشاک و اوقات فراغت مددجویان تحت حمایت اختصاص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار