معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن گفت: کمبودهای آتش نشانی تنکابن رفع شود.
کد خبر: ۵۰۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 02 October 2017
به گزارش تابناک : سیدامیر حسینی جو در مراسم پاسداشت روز آتشنشانی و خدمات ایمنی که در ایستگاه شماره 1 آتش نشانی شهرستان تنکابن برگزار شد، تاکید کرد: آتش نشانها یکی از حلقه های دفاعی شهرها و روستاها هستند و به همین لحاظ باید نگاه ویژه ایبه این عرصه داشته باشیم. 
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن با اشاره به نحوه حمایت کشورهای توسعه یافته و صاحب سبک در این زمینه گفت: امروز آتش نشانی به عنوان یک مدرک تحصیلی دردانشگاه ‎ ها ارائه شده و آتش نشان ها بامدارج علمی بالا به این عرصه ورود پیدا می کنند حتی اهمیت این حرفه تا حدی است که توجه هنرمندان عرصه سینما و فیلمسازی جهان را به خود جلب کرده است. 
ویضمن یادآوری یاد و خاطره شهید عباس حائزی، تنها شهید آتش نشان شهرستان تنکابن ونیز رشادت ها و از خودگذشتگی شهیدان ساختمان پلاسکو تهران خاطر نشان کرد: اینشجاعت ‎ ها و ایثارگری‎های مثال زدنیدلیل بر این است که آتش نشانی از مشاغل حساس و پراسترس جامعه بوده و نیازمند حمایتمجموعه قانون گذاری است. 
حسینیجو با اشاره به سیاست های شهرستان، تنوع جغرافیایی و بافت های فرسوده موجود اظهارداشت: شورای شهر به عنوان یک پارلمان شهری و محلی در غالب رسالت خود باید نواقص وایرادات این حوزه را شناسایی کرده و برای رفع آن برنامه ریزی کند تا شاهد افزایشخدمت رسانی بهتر مجموعه آتش نشانی و کاهش نگرانی در سطح جامعه باشیم. 
ویبا بیان اینکه در جامعه عده ای از جان خود گذشته تا سایرین در رفاه و امنیت باشندوظایف آتش نشان ها را خطیر و گسترده خواند و تصریح کرد: فعالان این عرصه در کنارحفاظت و حراست از تک تک حادثه دیدگان و ایجاد امنیت و آرامش برای آنان به دنبالکاهش خسارت و پایین آوردن آمار صدمات وارده هستند. 
حسینیجو در پایان خواستار اقدامات مؤثر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی همگام با سایرادارات در تسهیل خدمات دهی تلاشگران عرصه آتش نشانی و خدمات ایمنی شد و تصریح کرد:مجموعه دولت، خدمتگزار کسانی است که بیشترین خدمت را به مردم و جامعه ارائه میدهند.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار