رئیس سازمان صنعت، معدن قزوین:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از 289 فروشگاه و شرکت مجازی و اینترنتی، 110 شرکت فاقد مجوز است که بعد از سه بار اخطار توسط پلیس فتا از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۵۰۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 28 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت دومین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور مسؤولان استانی در سالن جلسات استاندار قزوین برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سه ماهه دوم سال جاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در راستای سیاست‌های اجرایی سال 96 در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: 289 فروشگاه و شرکت مجازی و اینترنتی در استان فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: از این تعداد فروشگاه و شرکت مجازی و اینترنتی، 110 شرکت فاقد مجوز است که بعد از سه بار اخطار توسط پلیس فتا از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین همچنین از برگزاری گشت مشترک این سازمان با اداره‌کل تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای کشف کالای قاچاق از جمله سیگار قاچاق، تجهیزات پزشکی قاچاق و غیره در سال جاری خبر داد و گفت: با همکاری مسؤولان امیدواریم بتوانیم از ورود کالای قاچاق به استان جلوگیری کنیم.

پرزحمت از شناسایی انبارهای نگهداری در سطح استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اداره‌کل استاندارد، 216 واحد صنفی در حوزه قاچاق فلزات گرانبها در استان شناسایی و به 15 واحد غیرمجاز اخطار داده شد.

در این جلسه گزارش عملکرد دستگاه‌ها و کارگروه‌های عضو کمیسیون در سه ماهه دوم سال جاری در راستای سیاست‌های اجرایی سال 96 ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارائه شد.

همچنین اتخاذ تدابیر لازم نسبت به تعیین تکلیف روند رسیدگی به پرونده‌های توقیف محموله‌های حمل غیرمجاز دام زنده پیرو بند(3) از مصوبات جلسه سوم کمیسیون استان بود.

بررسی نحوه پیشگیری و تشدید مقابله با عرضه کالاهای غیرمجاز و قاچاق از طریق فروشگاه‌های مجازی و اینترنتی پیرو بند(7) از مصوبات جلسه سوم کمیسیون استان قزوین بود.

همچنین در این جلسه بررسی درخواست دستگاه‌های کاشف مبنی بر تأمین محل مناسب برای دپو کالاهای مکشوفه(با توجه به عدم وجود انبار در مدیریت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان قزوین) صورت گرفت.

گفتنی است، این جلسه به ریاست سیدسعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین و جانشین کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق کالا و ارز استان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار