رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان اعزام روحانی به مناطق عشایری خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 19 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت الاسلام امرالله سبحانی نیا در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: ستاد اقامه نماز خراسان رضوی نیز همچون سایر ارگان‌ها برنامه‌های متعددی برای ماه مبارک رمضان در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه تفسیر قرآن کریم در برنامه‌های این ماه تدوین شده است، افزود: برگزاری مسابقه قرآنی، اعلام فراخوان شعر نماز و اعزام روحانی به مناطق و مراکز مختلف شهری در دستور کار این سازمان قرار دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی با بیان اینکه برگزاری نمازهای جماعات در ارگان‌های دولتی در این ماه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای اعزام روحانی به برخی مناطق از سوی این سازمان نیازسنجی و اعزام توسط سازمان تبلیغات انجام می‌شود.

وی به مناطق شناسایی شده از سوی ستاد اقامه نماز استان برای اعزام روحانی اشاره کرد و گفت: اعزام روحانی به روستاها، مناطق عشایری، بیمارستان‌ها، کانون‌های اصلاح و تربیت و مجتمع‌های تجاری برای بیان احکام و اقامه نماز روحانی اعزام می‌شود.

سبحانی نیا با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز را اقامه نماز در بازار اعلام کرد و گفت: به دنبال این هستیم‌که بازار در زمان شرعی نماز تعطیل شود.

وی افزود: توسعه یاوران نماز در مدارس، دانشگاه‌ها و مهد کودک‌ها، بیان مباحث نماز در بین اقشار مختلف جامعه از سوی طلاب جوان، برگزاری جلسات گفتمان و نشست‌هایی با محوریت تربیت دینی از مهمترین برنامه‌های ستاد اقامه نماز خراسان رضوی است، در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار