امام جمعه ایلام:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: تیم مذاکره‌کننده هوشیار و قدرتمند در برابر زیاد‌خواهی‌ طرف‌های غربی ایستادگی کند.
کد خبر: ۴۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 19 June 2015

«محمد نقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار کرد: انسان‌ها باید در ماه رمضان نسبت به اعمال و رفتار خود یک نظارت دقیق‌تر داشته باشند چرا که اماه رمضان فقط این نیست که نخورید و نیاشامید بلکه گوش، زبان، فکر و دیگر ارکان بدن باید روزه باشند و از دروغ‌گویی و اختلاف‌افکنی در بین همنوعان و دیگر رفتارهای ناپسند دوری شود.

وی در ادامه به 26 خردادماه سالروز شهادت مجاهدان و پیشتازان جهاد و شهادت اشاره کرد و گفت: شهیدان محمد بخارایی، حاج صادق امانی، رضا صفارهرندی و مرتضی نیک‌نژاد از گروه‌های موتلفه اسلامی و عاملان اعدام انقلابی حسنعلی منصور نخست‌وزیر رژیم شاهنشاهی بودند که به‌فرمان امام راحل لبیک گفتند و با تقدیم جان و خون خودشان نهال انقلاب را آبیاری کردند. 

 لطفی در ادامه با گرامی داشت روز اصناف خاطرنشان کرد: اصناف با امام راحل همکاری بسیار خوبی داشتند و همین امر از مهم‌ترین عوامل پیروز انقلاب بود و از طرف دیگر در دوران دفاع مقدس پشتیبانی زیادی از رزمندگان کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه ضمن تشکر از حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم تهران بخصوص جوانان از تشیع پیکر 270 شهید غواص تصریح کرد: ملت صبور و انقلابی ایران اسلامی و بخصوص مردم تهران در تشیع پیکر این شهدا و با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و هیهات من‌الذله نشان دادند هرگز زیر بار زور آمریکا و متحدانش نخواهند رفت.

 امام‌جمعه ایلام بابیان اینکه تشییع شورانگیز و حماسی مردم شریف تهران پیام روشن به دشمنان خارجی و داخلی بود، افزود: حضور اقشار مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان پیام روشنی به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای داد که نباید در برابر زیاده‌خواهی و فشارهای آمریکا کوتاه بیایند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در داخل می‌گویند تحریم‌ها پدر مردم را درآورده و استخوان آنان را خردکرده است همان افرادی هستند که به‌عنوان عناصر فتنه 88 تحریم‌های فلج‌کننده را به آمریکا و طرف‌های غربی پیشنهاد دادند، خاطرنشان کرد: شهدای غواص به ما آموختند که دست‌بسته هم تسلیم آمریکا نخواهیم شد و حاضر به عقب‌نشینی از حق مسلم خود نخواهیم شد.

لطفی ایستادگی و مقاومت را مهم‌ترین پیام شهدای غواص دانست و بیان کرد: تیم مذاکره‌کننده هوشیار و قدرتمند در برابر زیاد خواهی‌ طرف‌های غربی خواهند ایستاد چرا جوانان و ملت بزرگ ایران اسلامی با تشییع پیکر شهدا ثابت کردند که پشتیبان آنان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه نسبت به بهینه مصرف آب تذکر داد و گفت: با توجه به فصل گرما و استفاده زیاد از آب، باید به‌صورت جدی در این حوزه صرفه‌جویی شود تا مشکلی برای آب آشامیدنی پیش نیاید. 

وی در پایان از اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری ایلام برای تکمیل مصلای بزرگ ایلام تشکر کرد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار