با حضور وزیر راه و شهرسازی در خلخال پروژه راه اصلی خلخال به فیروز آباد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۹۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ 14 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:پیش از امروز با حضور وزیر راه شهرسازی در خلخال پروژه راه اصلی خلخال به فیروز آباد به طول 27 کیلومتر به افتتاح رسمی رسید.

آخوندی اظهار داشت: جاده خلخال کلور درام یکی از جاده‌های حیاتی استان اردبیل بوده و برنامه‌ریزی برای ادامه پروژه و پیگیری برای تکمیل آن در اولویت است وحتما اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی، وضعیت اعتبارات دولت را در تنگنا عنوان نمود و گفت: پروژه کلور درام پروژه سختی است و انشا الله ما نیز تلاش خودرا برای تکمیل این جاده به کار خواهیم گرفت.

وزیر راه شهرسازی همچنین به آرزوی دیرینه مردم استان اردبیل در خصوص راه آهن اشاره کرد و گفت: تمامی قطعات راه آهن فعال بوده و انشاالله در بازدیدی که از این قطعات خواهم داشت نتایج نهایی را اعلام خواهم کرد.

بشیر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در شاخص‌های روستایی با مشکل مواجه هستیم و پایین‌ترین سطح آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان خلخال قرار دارد.

وی اضافه کرد: جاده خلخال به پونل در سال 1337 شروع شده و هنوز هم با گذشت این همه سال این جاده نیازمند بهسازی و تکمیل است که در 10 کیلومتر منطقه زندانه نیازمند اعتبارگذاری و توجه وزارت راه است که ارتباط مردم با استان گیلان از طریق این جاده تسهیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار