هفته ای که گذشت برای هیات ورزشهای رزمی استان هفته ای پر کار والبته پربار بود این هیات با داشتن سبکهای مختلف همیشه پر خبرو شلوغ هست اما در هفته گذشته شاید یک رکورد در سطح هیات استانی باشد که در عرض سه روز میزبان چهار رویداد کشوری و چندین مسابقات وبرنامه استانی باشد .
کد خبر: ۴۹۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸ 11 September 2017
 (مازند ورزش)،هفته ای که گذشت برای هیات ورزشهای رزمی استان هفته ای پر کار والبته پربار بود این هیات با داشتن سبکهای مختلف همیشه پر خبرو شلوغ هست اما در هفته گذشته شاید یک رکورد در سطح هیات استانی باشد که در عرض سه روز میزبان چهار رویداد کشوری و چندین مسابقات وبرنامه استانی باشد .
 
صابر اکبرزاده رییس جوان و پر تلاش این هیات در این خصوص به خبرنگار ما گفت :در طی هفته گذشته ما میزبان مسابقه کشوری سوپر کنتاکت کیک بوکسینگ آقایان و بانوان در قایمشهر بودیم که درپایان مسابقات قهرمانی کشور سوپر کنتاکت کیک بوکسینگ در بخش آقایان مازندران با۱۲ طلا مقام اول و گلستان با ۴ طلا مقام دوم ، تهران با ۳ طلا مقام سوم را کسب نمود و در ‍ مــســابــقــات قهرمانی کشور ســوپــر ڪــنــتــاڪ بــانــوان ایــران که بــا حــضــور ۸ اســتــان و۱۲۰ فــایــتــر بــه مــیــزبــانی شــهرســتــان قــائمــشــهر برگزار گردید تیم مازندران اول ،تیم گلستان دوم و همدان با مقام سومی به کار خود پایان داد.
این مسوول همچنین افزود: مسابقه قهرمانی کشور چی وان نیز به میزبانی ساری ودر سالن شهید منتظری این شهر به خوبی و در سطح بالای فنی برگزار شد و همچنین مسابقات بهترین بهترین های کیک بوکسینگ در فضای باز ساحل نوشهر با حضور گسترده مردم و گردشگران با اشتیاق خاصی برگزار شد.
 
و ی در ادامه از برگزاری مسابقات یوشیتای بانوان و برگزاری اردوی تیم منتخب کیک بوکسینگ استان نیز خبر داد و افزود:برگزاری و هماهنگی این برنامه ها که همگی به خوبی برگزار شد نشان از توان مندی بالای اعضای هیات ررزمی استان در برگزاری و اجرای برنامه های استانی و کشوری دارد .
 
وی در پایان از برگزاری مسابقات کشوری کیک بوکسینگ فدراسیون ورزشهای رزمی به میزبانی ساری در سالن سید رسول حسینی در تاریخ ۲۳و ۲۴ خبر داد و افزود: این مسابقات برای اولین بار است که به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار