دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: علی اصغر آسیابری با سه برد و یک باخت از ادامه حضور در رقابت های لیگ جهانی وان لایپزیک آلمان بازماند.
کد خبر: ۴۹۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 10 September 2017
حمیدرضا داوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لیگ جهانی کاراته وان آلمان از جمعه 17 شهریور ماه در شهر لایپزیک و با حضور یک هزار و 384 کاراته کا از 87 کشور آغاز شده است.
وی اضافه کرد: در دومین روز لیگ جهانی کاراته وان آلمان، امروز شنبه علی اصغر آسیابری نماینده وزن منهای 75 کیلوگرم ایران به روی تاتامی رفت.
داوری ادامه داد: آسیابری در سه دیدار نخست خود موفق شد حریفانی را از آلمان،توباگو و دومنیکن با شایستگی از میان برداشته و به مرحله بعد راه یابد.
دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: چهارمین دیدار نماینده وزن 75 کیلوگرم کشورمان در این مسابقات مقابل یوتا موری از ژاپن دارنده طلای کاراته وان ژاپن 2016 و برنز کاراته وان فرانسه 2017 بود که این پیکار در نهایت با حساب چهار بر سه به سود رزمی کار ژاپنی به پایان رسید.
وی در پایان گفت: با توجه به شکست این کاراته کای ژاپنی برابر حریف ازبکستانی،پرونده آسیابری در کاراته وان آلمان با سه برد و یک شکست بسته شد و وی در عین شایستگی از حضور در مرحله بالاتر و کسب نشان بازماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار