استان البرز از نظر فضای ورزشی پایین ترین سطح کشور را دارا بوده و با توجه به جمعبت مهاجر نیازمند حضور خیرین ورزشی و بخش خصوصی است.
کد خبر: ۴۸۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 05 September 2017

به گزارش تابناک : «ورزشگاه نیمه تمام انقلاب توسط دولت آمادگی واگذاری به بخش خصوصی را دارست و با حداقل قیمت و مساعدت این مهم صورت می گیرد تا برای ورزشکاران شرایط خوبی فراهم شود و در کنار سالن ورزشی امکانات دیگری را قائل خواهیم شد تا درآمدزایی داشته باشد» این خبری بود که استاندار البرز روز گذشته دربرنامه رادیویی البرز من سلام اعلام کرد.

سرآغاز داستان بزرگترین پروژه ورزشی استان البرز زمانی بود که ۴ خردادماه سال ۱۳۹۰ کُلنگ سالن شش هزار نفری کرج به زمین زده شد، پروژه ای که می توانست مرهمی بر عقب‌ ماندگی‌ های فراوان در حوزه سرانه‌ های ورزشی استان البرز به ویژه کلان‌ شهر کرج باشد. 

۲۴ آبان سال ۹۴ بود که زورقی مسئول اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان البرز با بیان اینکه متاسفانه ساخت پروژه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب کرج از سال ۹۱ متوقف شده بود و با پیگیری های مکرر اداره کل ورزش وجوانان استان از ابتدای سال ۹۴ مجدد روند ساخت پروژه آغاز شد گفت: ساخت پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب حدود ۱۰ میلیار تومان هزینه در بر دارد که باتوجه به اینکه این پروژه یک پروژه ملی است از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری این اعتبار تامین خواهد شد و امیدواریم اسفند سال ۹۵ این پروژه به بهره برداری برسد.

و اما مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز ۱۸ آبان سال ۹۵ در گفتگو با البرز ۲۴ پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۴۰ درصد عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد تومان همزمان با سفر هیات دولت بتوانیم در کمتر از یکسال پروژه را به اتمام برسانیم.

غفرانی با بیان اینکه بنابر اعلام پیمانکار تا کنون ۴ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و تنها مشکل پروژه اعتبار است تصریح کرد: استان البرز از نظر فضای ورزشی پایین ترین سطح کشور را دارا بوده و کمترین سرانه را نسبت به ایران خواهد داشت و با توجه به جمعبت مهاجر نیازمند حضور خیرین ورزشی ساز و بخش خصوصی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: با بودجه های دولتی نمی توان پروژه های ورزشی را تکمیل کرد و بر اساس قوانین می توانیم بخشی از آنها را به خصوصی واگذار کنیم و اگر ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج در سفر هیات دولت تخصیص اعتبار لازم را دریافت نکند باید راهکارهای دیگری در پیش گرفت. 

با گذشت قریب به یک سال سالن ۶ هزار نفری انقلاب کرج چشم انتظار بودجه بوده و مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز نیز روز گذشته ۱۳ شهریور در گفتگو با مهر به این مهم اشاره کرد و گفت: اتمام این سالن ورزشی در مجموع به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد به‌ طور قطع تکمیل و به سرانجام رسیدن این مجموعه آثار مثبتی را برای استان در بعد ورزش به همراه خواهد داشت.






منبع : البرز 24 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار