مدیرعامل مجمع خیرین آب‌رسان فارس از رفع مشکلات 144 روستای این استان در زمینه آب شرب به همت خیران، مردم و دستگاه‌های مربوطه در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 05 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:محمد محسن مصلح  در حاشیه برگزاری نخستین جلسه رابطان اجرایی منطقه یک مجمع خیرین آب‌رسان فارس که با شرکت شهرستان‌های شمال فارس در اقلید صورت گرفت، به مطرح‌شدن ایده تشکیل مجمع خیرین آب‌رسان استان فارس در سال 94 اشاره کرد و اظهار داشت: این مجمع پس از طی مراحل قانونی با حدود 20 عضو از مردادماه 95 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

وی اطلاع‌رسانی به روستاییان و ارتباط با آن‌ها، ایجاد ارتباط بین مردم، دولت و متولیان امر، شناسایی روستاهایی که در زمینه آب شرب دچار مشکل هستند و کمک به رفع این مسائل با همت مردم و خیران و هماهنگی و همکاری مسؤولان مربوطه و... را ازجمله اهداف اصلی عملکردی این مجمع برشمرد.

مصلح بودجه مصوب مجمع خیرین آب‌رسان استان فارس در سال 95 را 100 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: 94 درصد از این اعتبار تحقق پیدا کرد.

وی افزود: در سال گذشته به همت خیران، مردم و مسؤولان مربوطه مشکل 144 روستا در زمینه آب شرب رفع شد که لوله‌گذاری شبکه‌های انتقال و توزیع آب به طول 189 کیلومتر، حفر 13 حلقه چاه آب شرب، نصب یک دستگاه آب‌شیرین‌کن، انجام مطالعات ژئوفیزیک برای تعیین محل 5 چاه آب شرب، ساخت و بهسازی 5 مورد موتورخانه و... ازجمله فعالیت‌های شاخص مجمع درزمینهٔ رفع مشکلات آب‌رسانی موجود در این روستاها بود.

مدیرعامل مجمع خیرین آب‌رسان فارس تصریح کرد: بودجه مصوب این مجمع در سال جاری 150 میلیارد ریال است که تاکنون بیش از 50 درصد آن محقق شد و فعالیت‌های متعددی در دست اقدام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار