در سومین نشست اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان مازندران ساختار تشکیلاتی این اتحادیه تصویب شد.
کد خبر: ۴۸۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 01 September 2017
به گزارش تابناک : سومین نشست اعضای هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان مازندران عصر  پنجشنبه ۹ شهریورماه در  سالن اجتماعات موسسه فرهنگی قرآن و عترت گنجینه نور مازندران در شهرستان قائم شهر برگزار شد.
در این نشست که با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسین اتحادیه به مت چهار ساعت برگزار شد،  بهروز کریم نژاد مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان مازندران درباره  پیگیری رفع مشکلات مربوط به پیش دبستانی و معافیت‌های مالیاتی موسسات قرآنی استان مازندران تاکید کرد.

در ادامه این نشست ساختار تشکیلاتی اتحادیه پس از بحث و تبادل نظر اعضا مورد تصویب قرار گرفت و آقایان حبیب‌الله شکری به عنوان رئیس حوزه مدیریت، عباس جانباز به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، سورج چراغوند به عنوان معاونت مالی و پشتیبانی، رضا خلیلی به عنوان معاون امور موسسات، محمدضا پیرزاد به عنوان معاون فرهنگی، حسن سلطان پناه به عنوان معاون آموزش و تربیت قرآنی و میثم شالیکار به عنوان معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات با رای حداکثر اعضاء انتخاب شدند.
پیگیری درباره نشست اعضاء با استاندار و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و اقتصاد و دارایی استان مازندران توسط مدیرعامل از دیگر مصوبات سومین نشست اتحادیه بوده است.





منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار