بدون حضور خبرنگاران و در سکوت کامل خبری سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان معرفی و به طور رسمی فعالیت خود را در پشت میز ریاست این اداره آغاز کرد.
کد خبر: ۴۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 15 June 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، بعد از ماه‌ها رایزنی، حرف و حدیث و تلاش برخی افراد درباره تغییر و جابه‌جایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان، بالاخره در جلسه‌ای خصوصی با حضور معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی و فرماندار شهرستان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

مسعود صادق که پیش از این در اداره آموزش و پرورش قوچان مشغول به فعالیت بوده به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان معرفی و از زحمات و تلاش‌های چند ساله جلیل سروری تقدیر و تشکر به عمل آمد.

این جلسه در حالی بوده که از هیچ خبرنگاری برای پوشش این تودیع و معارفه دعوت به عمل نیامد و این سئوال را ایجاد کرد که چرا این مراسم در سکوت کامل خبری و بدون حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان در یک جلسه رسمی انجام نشده است؟

گفتنی است این کم‌لطفی مسئولان در عدم دعوت از خبرنگاران برای پوشش خبری مراسمات تودیع و معارفه برای نخستین بار نبود و تودیع و معارفه مسئولین ادارات و نهادهایی همچون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش، صنعت و معدن و ... نیز در سکوت کامل خبری انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار