نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها در ترویج سرمایه عظیم جهادسازندگی و ترویج فرهنگ مدیریت جهادی می‌توانند نقش موثری داشته باشند و باید از ظرفیت آنها در این راستا استفاده شود.
کد خبر: ۴۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 15 June 2015
حجت‌الاسلام علی هاشمی گنابادی در چهاردهمین همایش فرهنگ و مدیریت جهادی که در محل مجتمع آیه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل فرمودند سازندگی را از خود شروع کنید و به اعتقاد من همه بحث‌ها و ارزش‌هایی که از بطن انقلاب بیرون آمده به نقطه ساخته شدن انسان برمی‌گردد.

وی اعلام کرد: مبانی فکری محکم در افراد زمانی به وجود می‌آید که به توانایی‌های خود دقت کنند و مطابق گفته امام (ره) سازندگی را باید از خود شروع کرد و در این راستا اگر ما دنبال حفظ دستاوردی به نام فرهنگ جهادی هستیم باید فرد جهادی در هر زمانی به گونه‌ای رفتار کند که عمل جهادی وی فراتر از اقدام جهادی باشد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: اقدامات در مدیریت جهادی سبب نارضایتی دشمن می‌شود به عنوان مثال در بحث علمی دانشمندان ما زمانی که جهاد علمی انجام می‌دهند در نقطه تهدید و ترور قرار می‌گیرند و در سال‌های اخیر این رویه در کشور از ناحیه دشمن صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب «جهاد» معنایش کار معمولی نیست و در حقیقت هر کاری که انقلاب را پایدار می‌کند و سبب ناراحتی دشمن می‌شود جهادی بوده که این انسان باید در این راه ایمان به خدا داشته باشد.

هاشمی‌گنابادی گفت: رسانه‌ها در ترویج سرمایه عظیم جهادسازندگی و ترویج فرهنگ مدیریت جهادی می‌توانند نقش موثری داشته باشند و باید از ظرفیت آنها در این راستا استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار