معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه این کودکان باید بتوانند نقش مؤثری در اجتماع ایفا کنند، افزود: تدابیری اندیشیده می‌شود که هزینه درمان این کودکان رایگان باشد.
کد خبر: ۴۶۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸ 29 July 2017
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از رایگان شدن هزینه درمان کودکان تحت پوشش شیرخوارگاه یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون غذا و داروی این دانشگاه ظهر امروز از شیرخوارگاه گلها در شهر یاسوج بازدید کردند.

غلام‌عباس سبز در این بازدید با بیان اینکه کودکان شیرخوارگاه گلها نیازمند توجه ویژه و سرکشی مداوم هستند، گفت: تدابیری اندیشیده می‌شود که هزینه درمان این کودکان رایگان باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه این کودکان باید بتوانند نقش مؤثری در اجتماع ایفا کنند، افزود: پرورش و رشد استعدادهای این کودکان باید در مسیر درست هدایت شود.

مسئول شیرخوارگاه گلها نیز با بیان اینکه 10 کودک یک ماهه تا 7 ساله در این مرکز نگهداری می‌شوند، اظهار داشت: این کودکان سر راهی و یا بدسرپرست بوده که هم‌اکنون تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.

بهار خجسته با بیان اینکه شیرخوارگاه گلها در سال 76 تأسیس شده، افزود: خیرین در سال‌های اخیر خدمات خوبی به این مرکز ارائه داده‌اند.

وی بیان کرد: کودکان پسر تا سن 6 سالگی و کودکان دختر تا سن 12 سالگی در این مرکز نگهداری می‌شوند.

مسئول شیرخوارگاه گلها از احداث یک مرکز برای نگهداری از این کودکان خبر داد و گفت: برای ساخت این مرکز نیازمند کمک‌های مردمی هستیم.

خجسته خواهان همکاری هر چه بیشتر خیرین برای تأمین هزینه‌های روزانه و حمایت از این کودکان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار