فارس در هفته ای که گذشت
از راهپیمایی 22 بهمن مردم فارس تا اختتامیه جشنواره فیلم فجر شیراز و گشایش(افتتاح) بیش از 1000 پروژه در دهه فجر از جمله اخبار هفته 47 استان فارس بودند.
کد خبر: ۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲ 13 February 2015

درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) لامرد راه‌اندازی شد

درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) لامرد که بااعتباری بالغ‌بر 350 میلیون ریال و در فضای 300 مترمربع راه‌اندازی شده است متخصصان اطفال، زنان و زایمان، داخلی، جراحی، ارتوپد، کلیه و مجاری در آن حضور خواهند داشت.

تفاهم نامه همکاری بین کمیسیون ملی یونسکوو شهرداری شیراز مبادله شد

در مراسم گرامیداشت هفتادمین سالگرد تاسیس یونسکو در شیراز تفاهم نامه همکاری بین کمیسیون ملی یونسکو و شهرداری شیراز مبادله شد.

اهداي عضو و نجات جان 3 بيمار در شيراز

با اهدای جوان 31 ساله ساکن قیروکارزین که براثر حادثه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود بیماران 14 و 20 ساله کلیوی از شیراز و مرودشت و بیمار 29 ساله کبدی از شیراز به زندگی لبخند زدند.

بهره برداري از 5 طرح بزرگ صنعتي در شيراز

واحد صنعتی طراحی و تولید ابزار دقیق و تجهیزات منحصر به فرد صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، نخستین واحد صنعتی تولید پروفیل UPVC استان فارس , فاز توسعه بزرگترین و مجهزترین واحد صنعتی تولید انواع شیشه های دوجداره و سکوریت درجنوب کشور - واحد صنعتی تولید غذاهای آماده و واحد صنعتی بسته بندی حبوبات 5 طرحی بودند که بهره برداری از آن ها آغاز شد.

فیروزآباد فارس لرزید

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 2.9 ریشتر با عمق شش کیلومتری زمین شهر فیروزآباد فارس را لرزاند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: روند توسعه استان فارس نگران‌کننده است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی مدیرکلی پروژه مهمی برای افتتاح نداشته باشد، به‌طور طبیعی وزرا نیز به این استان نمی‌آیند، هرچند که نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی این بی‌توجهی وزرا را فراموش نمی‌کنند و به‌یقین پیگیر مطالبات مردم هستند.

خشکسالی آب را در جهرم به عمق 500 متری برد

نماینده مردم جهرم در مجلس با اشاره به بروز خشکسالی‌های پیاپی در فارس گفت: برداشت آب کشاورزی در جهرم به عمق ۵۰۰ متری زمین رسیده است.

نیروهای مسلح ایران؛قدرتمند و آماده مقابله با هر تهدید

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت : امروز نه تنها نیروی دریاِیی ارتش بلکه تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از آنچنان آمادگی رزمی برخوردارند که قادرند هرگونه حرکت مذبوحانه دشمن را پاسخ قاطع داده و در نطفه خفه کنند.

اختتامیه جشنواره فیلم فجر شیراز

مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم فجر شیراز شامگاه دوشنبه 20 بهمن در شیراز برگزار شد. استاد رحیم هودی(پیشکسوت تئاتر فارس) مهدی فقیه و اصغر همت(بازیگر سینما و تلویزیون) در این مراسم حضور داشتند.فیلم عصر یخبندان ساخته مصطفی کیایی بهترین فیلم از دیدگاه تماشاگران شیرازی شناخته شد.

دهه فجر امسال از افزون‌بر 1000 پروژه در فارس بهره‌برداری شد

در دهه مبارک فجر امسال در استان فارس بیش از یک‌هزار پروژه و بیش از یک‌هزار و 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته که اغلب مربوط به بخش صنعت و اشتغال است.

خبر ساخت 7 کتابخانه جدید در نقاط مختلف شیراز

از ابتدای امسال ساخت 7 کتابخانه در نقاط مختلف شهر شیراز آغاز شده.

علی اصغر روزگار به مدیریت عامل شرکت مخابرات فارس منصوب شد

به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات فارس، علی اصغر روزگار ماه گذشته با حکم کاظم ابراهیمی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به جای هومان محمودی به عنوان سرپرست شرکت مخابرات فارس منصوب شد.

استخر انقلاب شیراز میزبان مسابقات ملی شنای نوجوانان کشور

این رقابت‌ها در رده‌های سنی 11 و12 سال در 15 ماده و 13 و 14 سال در 20 ماده تا روز جمعه 24 بهمن در شیراز ادامه دارد.

راه پیمایی 22 بهمن مردم فارس؛همه آمدند؛باشد که مسئولان دیده باشند...

از رفاه و بی مشکلی و بی دردی نیامده بودند.اتفاقا اکثرشان از قشری بودند که کم در این روزگار مشکل ندارند.و اما حالا نوبت مسئولان است.مردم آمدند اما می شد در صورت آنها،در دستهای آنها و در چشمانشان دید که مشکل دارند و از قضا کم هم نیست این مشکل ها. باید گفت که دست اندر کاران و مسئولان امر جداٌ که کم لطفی می کنند و به واقع حق مردم با غیرت و وطن دوست و صبور ما بسیار بسیار بیشتر ازینهاست.

نام سعدی و حافظ در یونسکو ثبت شد

حافظ شیرازی، ابن سینا، نیما یوشیج، صائب تبریزی، فردوسی، ابوحامد محمد غزالی، خواجه عبدالله انصاری و سعدی شیرازی از جمله مشاهیر ایرانی ثبت شده در یونسکو هستند.

۵۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی استان فارس افزوده شد

شصت و نهمین هتل استان فارس با ظرفیت پذیرش همزمان 100 نفر شامگاه چهارشنبه با حضور استاندار فارس افتتاح شد.

آبرساني و گاز رساني به چند روستا در فارس

14 روستای فارس از نعمت آب آشامیدینی سالم و گاز بهره مند شدند.

آغازعملیات اجرایی برج فناوری فارس

عملیات اجرایی برج فناوری استان فارس در پارک علم و فناوری فارس با حضور معاون فناوری و پژوهشی وزیر صنعت ، معدن و تجارت آغاز شد.

نشست علما و روحانیون اهل سنت با عنوان لبیک یارسول الله در شیرازبرگزار شد

سومین همایش علما و روحانیون اهل سنت شهرستان های خنج ،لامرد ،مهر ،لار با عنوان لبیک یا رسول الله (ص) در شیراز برگزار شد.

فجر سپاسی نساجی را در هم کوبید

تیم فجر سپاسی شیراز از سد نساجی مازندران گذشت در این بازی که در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم فجرسپاسی با ارائه یک بازی بر‌تر و تهاجمی موفق شد حریف رده سومی خود را با حساب 4 بر یک از پیش رو برداشته و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند.

معاملات هفتگی بورس استان فارس از مرز ۶۵ میلیون سهم گذشت

در هفته منتهی به 15 بهمن‌ماه در بورس منطقه‌ای استان فارس 65 میلیون و 834 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 120 میلیارد ریال مبادله شد.

از جلد دوم کتاب تاریخ ورزش فارس رونمایی شد

جلد دوم کتاب تاریخ ورزش فارس تألیف منصور سپهری با حضور پیشکسوتان عرصه ورزش در شیراز رونمایی شد.

کشف 12 هزار قرص اعتیادآور

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس در بازرسی از پنج مغازه در شیراز، 12 هزار قرص اعتیادآور کشف کردند.

«آریو برزن» شعر شد

صدرا ذوالریاستین گفت: به‌زودی «مثنوی آریو برزن» را برای انتشار آماده خواهم کرد.

کاهش 23 درصدی جرائم خشن در فارس

فرمانده نیروی انتظامی فارس از کاهش 23 درصدی کل جرائم به‌ویژه جرائم خشن امسال در سطح این استان خبر داد.

ارسال ۱۳۰ پرچم حرم مطهر امام حسین (ع) به کربلای معلی

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس از ارسال ۱۳۰ پرچم حرم مطهر امام حسین (ع) به کربلای معلی خبر داد و با اشاره به اینکه این پرچم ها در شیراز دوخته شده است، گفت: پس از متبرک شدن این پرچم ها به استان بازگردانده می شود.

بهره برداری از 197 پروژه بهداشتی ، درمانی در استان فارس

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری از 197 پروژه بهداشتی ، درمانی در استان فارس با اعتباری معادل 400 میلیارد ریال آغاز شد.

با حضور استاندار فارس مرکز جراحی قلب باز فسا افتتاح شد

مرکز جراحی قلب باز و فاز دوم ارتقا هتلینگ بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان فسا در هشمین روز از سی و ششمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار فارس ومسوولان محلی به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار