مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از اجرایی شدن 236 برنامه در کانون های پرورش فکری استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 10 June 2015

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت:236 برنامه تابستانی به منظورغنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در کانون های پرورش فکری این استان اجرا می شود.

236 برنامه تابستانی در کانون های پرورش فکری همدان اجرا می شود

به گزارش ایرنا ، محمد جوادی افزود:غنی سازی اوقات فراغت به معنی پر کردن اوقات خالی افراد است که این نیاز در فصل تابستان با شروع تعطیلات تابستانی کودکان و نوجوانان بیشتر می شود.

وی اظهار داشت:برنامه های کانون برای افراد شش تا 17 سال مناسب بوده و هم اکنون 40 هزار نفر در کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان عضو هستند.

وی با بیان اینکه برنامه های کانون بر اساس منشور فرهنگی استان و سیاست های کلان کشور طراحی می شود ادامه داد:محور برنامه ریزی های این کانون توجه به دستورات دینی و تقویت باورهای دینی و پرداختن به فرهنگ و هنرایرانی است.

وی اضافه کرد:اهتمام به توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی،افزایش کارگاه های آموزشی،جذب و پایدار سازی اعضا به خصوص کودکان و نوجوانان از مهمترین اهداف کانون پرورش فکری است.

جوادی ادامه داد:سال گذشته 220 هزار نفر در برنامه های کانون های استان حضور داشته اند که در سالجاری پیش بینی می شود این رقم 10 درصد بیشتر شود.

وی گفت:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیت مناسبی برای رشد و بالندگی استعدادها بوده و با پشتوانه خوب و حضور مربیان کارشناس می تواند به نحو مطلوب به وظایف خود عمل کند.

وی از برگزاری جشنواره ملی شعر و ادبیات کودک در استان همدان خبر داد و اضافه کرد: طرح برگزاری این جشنواره در کارگروه اجتماعی استان به تصویب رسیده است و با تامین پشتوانه مالی امکان برگزاری این جشنواره در استان عملی خواهد شد.

38 باب کانون ثابت،سیار و روستایی در سطح استان همدان فعال است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار