مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اول تیر را پایان مهلت نامنویسی در جشنواره هنرهای تجسمی غرب کشور عنوان کرد.
کد خبر: ۴۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 10 June 2015

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت:علاقمندان برای حضور در جشنواره هنرهای تجسمی غرب کشور تا اول تیرماه سالجاری فرصت دارند تا مشخصات خود را به دبیرخانه این جشنواره در همدان ارسال کنند.

مهلت نامنویسی در جشنواره هنرهای تجسمی غرب کشور به میزبانی همدان اعلام شد

به گزارش ایرنا ، فاضل عبادی افزود:جشنواره هنرهای تجسمی با حضور استان های غربی کشور مرداد ماه سالجاری در همدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: اولین جشنواره منطقه ای هنرهای تجسمی سلام با حضور استان های همدان، ایلام، کردستان، کرمانشاه و لرستان و با تلاش این اداره کل و حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همدان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را رقابت در عرصه خلاقیت های هنری، ارتقای سطح تخصصی هنرجویان، ایجاد بستری مناسب برای طرح مباحث نوین و ارتباط هنری هنرمندان منطقه عنوان کرد.

عبادی نقاشی، دیوارنگاری شهری، طراحی، پوستر و تذهیب را از رشته های هنری این جشنواره برشمرد و عنوان کرد: همدلی و همزبانی، وحدت و همبستگی، خانواده، سبک زندگی و فرهنگ ایرانی و ارزش های انسانی از موضوع های پیشنهادی این جشنواره هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اضافه کرد: هنرمندان متقاضی برای شرکت در جشنواره از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های خود به دبیرخانه جشنواره معرفی می شوند.

آخرین مهلت ارسال مشخصات هنرمندان به دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی غرب کشور یکم تیرماه بوده و این جشنواره روزهای 26 و 27 مرداد ماه در همدان برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار