معاون برنامه‌ریزی سازمان صنايع كوچك مطرح کرد
معاون برنامه ريزي سازمان صنايع كوچك برعملياتي شدن تفاهم نامه اين سازمان با صنوف كشور بر استقرار واحدهاي توليدي در شهرك‌هاي صنعتي تاكيد كرد.
کد خبر: ۴۵۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲ 09 July 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، فرشاد مقیمی در جلسه هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اظهار کرد: تفاهم نامه‌های منعقده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با سایر دستگاه‌ها بایستی به صورت ویژه در استان‌ها اجرایی شود.

وی با اشاره به تفاهم نامه این سازمان با اتاق اصناف و مرکز امور اصناف کشور گفت: یکی از تفاهم نامه‌های این سازمان با اصناف کشور با هدف استقرار صنوف تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و برخورداری از مزایا و حمایت‌های سازمان صنایع کوچک در این راستا است که باید به صورت جدی پیگیری شود.

معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک با اشاره به تجربیات موفق استان قم در استقرار صنوف درودگری و تلاش برای استقرار بنکداران و صنف سوهان در شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: در این خصوص اقداماتی در استان صورت گرفته ولی ظرفیت صنوف تولیدی قم بیش از اقدامات صورت گرفته است و لازم است در انجام آن تسریع شود.

وی اضافه کرد: استقرار صنوف تولیدی در شهرک‌های صنعتی نیز باید به صورت گروهی و در قالب مجتمع‌های مشخص باشد و از پراکندگی آنها جلو گیری شود تا امکان ارائه خدمات و تسهیلات به سهولت انجام شود.

امیر طیبی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم نیز در این نشست با اشاره به دستاوردهای این شرکت در استقرار صنوف تولیدی در شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: بعد از حضور صنوف درودگری در شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) و استقبال بنکداران برای استقرار در شهرک صنعتی شهاب به دنبال آن هستیم تا فعالان خوشه‌های کسب و کار را در شهرک‌های صنعتی مستقر کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار