زارعی ابراز داشت: در ماه گذشته 10هزار و 18 کتاب از این کتابخانه به امانت برده شده است که بیشترین امانت در رده ادبیات است.
کد خبر: ۴۵۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 05 July 2017
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان اظهار کرد: در ماه گذشته ۱۰ هزار و ۱۸ کتاب از کتابخانه مرکزی همدان امانت گرفته شده است.

به گزارش شبستان عاطفه زارعی، گفت: کتابخانه مرکزی همدان به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی غرب کشور در استان همدان فعالیت دارد.

وی افزود: این کتابخانه متشکل از بخش مخزن، مرجع، نشریات، نابینایان، کودک، همدان شناسی و دارای دو سالن مطالعه مجزا ویژه آقایان و خانم ها است.

وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی همدان 139 هزار جلد کتاب دارد، تصریح کرد: به طور تقریبی ماهیانه 14 هزار و 500 نفر به این کتابخانه مراجعه می کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان خاطرنشان کرد: از مجموع 10 هزار عضو کتابخانه مرکزی 4 هزار و 902 نفر خانم و مابقی آقایان است که از ساعت 7:30 صبح تا 21 در این کتابخانه به امر مطالعه می پردازند.

زارعی ابراز داشت: در ماه  گذشته 10هزار و 18 کتاب از این کتابخانه به امانت برده شده است که بیشترین امانت در رده ادبیات  است.

وی گفت: گسترش فرهنگ کتابخوانی نقش قابل‌توجهی در ارتقاء سطح دانش و فرهنگ جامعه دارد؛ مطالعه یکی از بهترین راهکارهای مهار و حل معضلات اجتماعی بوده و عنصری تأثیرگذار در ارتقاء علم و آگاهی جامعه بشری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار