داور لیگ برتر فوتبال:
داور سمنانی لیگ برتر فوتبال با بیان اینکه تمرینات خود را با بهبود شرایط جسمانی‌ام انجام می‌دهم، گفت: تهران میزبان کلاس‌های داوری پیش‌فصل لیگ خواهد بود و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای استان باشم.
کد خبر: ۴۵۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸ 04 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدحسین زرگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره وضع جسمانی خود اظهار کرد: به دلیل پارگی عضله دوقلوی پا حدود هفت هفته تحت درمان پزشک بودم.

وی ادامه داد: با طی مراحل فیزیوتراپی و آب‌درمانی مداوم و تلاش و زحمات پزشکان هم‌اکنون در شرایط مطلوبی قرار دارم.

داور سمنانی لیگ برتر فوتبال با تأکید بر اینکه طی مراحل درمان تمرینات را ترک نکردم، تصریح کرد: تمرینات خوبی در جریان درمان خود داشتم.

زرگر با اشاره به اینکه کلاس‌های پیش‌فصل داوران لیگ برتر فوتبال در تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: از چهارشنبه هفته جاری، ۱۴ تیرماه تا یکشنبه، ۱۸ تیرماه این کلاس‌ها در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه محورهای اصلی این کلاس‌ها شامل تست بدنی، مفاهیم داوری، تمرینات تئوری و عملی است، تصریح کرد: داوران حاضر در رقابت‌های لیگ برتر باید این مراحل را پشت سر بگذارند.

داور سمنانی لیگ برتر فوتبال با تأکید بر اینکه امیدوارم با موفقیت مراحل تست بدنی را در این کلاس‌ها پشت سربگذارم، اظهار کرد: می‌خواهم نماینده لایقی برای استان سمنان باشم.

برچسب ها: لیگ برتر ، فوتبال ، داور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار