در همایش خیریه حمایت از بیماران سرطانی
شهردار منطقه 6 تبریز، از انجام مذاکرات اولیه برای احداث بیمارستان فوق تخصصی درمان بیماران سرطانی در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۴۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 09 June 2015

به گزارش خبرنگار تابناک ، دکتر فرهاد روشنی در همایش خیریه حمایت از بیماران سرطانی با تاکید بر اینکه تبریز به عنوان پایلوت سلامت در شمالغرب کشور نیازمند احداث بیمارستان تخصصی سرطان است، گفت: مذاکرات اولیه در این زمینه با یک سرمایه گذار ترک زبان انجام گرفته و اطمینان داریم احداث این بیمارستان برگ زرینی برای اقدامات خیرخواهانه مردم عاشق خدمت تبریز خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از ورزشکاران و هنرمندان برای شرکت در این همایش گفت: بیماریها برحسب مصلحت و حکمت خداوند در جان انسانها نهفته شده و وظیفه ماست که در این مرحله سخت درد و رنج حامی و پشتیبان هم نوعان خویش باشیم.

شهردار منطقه 6 تاکید کرد: هرکس که با صبوری و بردباری در مقابل این دردها مقاومت کند و راه نزدیکی به پروردگار را بپیماید از طرف خالق بی همتا صحت و عافیت خواهد یافت.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی در طول مدیریت خویش در این حوزه بر اهمیت رواج و گسترش نشاط اجتماعی در بین شهروندان تاکید کرد و گفت: دغدغه من در تمام جایگاههای مدیریت شهری این امر بوده زیرا واقفیم که در صورت تحقق نشاط اجتماعی می توانیم بر تمام مشکلات جاری شهر فائق آمده و با مشکلات مقابله کنیم.

دکتر روشنی یادآور شد: طبق فرمایش رهبری در زمان کوتاه طی شده از سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، مردم غرب تبریز و همکاران شهرداری منطقه 6 با یکدلی و تلاش توانسته اند در مدیریت شهری در عرصه های مختلف بدرخشند.

وی افزود: آرامش امروز ما و اجرای موفق این برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در سایه همت مردان رشیدی که خون دادند و با گذشتن از زندگی و عزیزان خود به ما آبرو و حیثیت بخشیدند محقق شده است.

شهردار منطقه 6 تبریز، گفت: جانبازی عزیز و بزرگوار در جمع ماست که سالها در جبهه های حق علیه باطل جنگیده و امروز به عنوان جانباز 70 درصد موزه زنده ایران و افتخار تاریخ قهرمانی آذربایجان است که در جبهه های فرهنگی و ورزشی برای ایران عزیز افتخار آفرینی می کند.

دکتر روشنی تصریح کرد: مردم ایران و بخصوص آذربایجان در کارهای خیر و خدمت به خلق الله پیشقدم هستند، مردان و زنان با غیرت و فهیم تبریز همواره در عرصه های مختلف زبانزد بوده اند و امروز نیز در راه حمایت از همنوعان بیمار و دردمند خویش دست یاری گشوده اند.

فریده حقیقی، رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان نیز با تقدیر از برگزاری این همایش خیریه گفت: ورود مسئولان دولتی و مدیران شهری به این حرکتهای خیریه جای خرسندی دارد و شهردار منطقه 6 تبریز همواره ثابت کرده اند که نه تنها مدیری متخصص در امور فنی و عمرانی بلکه شخصیتی فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذاری هستند که حس امید و آرامش را در زمینه های مختلف به مردم القا می کنند.

وی افزود: انجمن حمایت از بیماران سرطانی تبریز (پژواک طاهر) با توجه به اینکه بخش خون تبریز قطب شمال غرب کشور است بیشترین خدمت درمانی را به هم نوعان بیمار کم درآمد از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل ارائه می شود.

حقیقی، سرطان را نتیجه زندگی مدرن صنعتی شهری دانست و گفت: همه عزیزان حاضر در این مراسم به عنوان سفیران و یاور بیماران سرطانی رسالتی بر دوش دارند و باید در حل این مشکل دست به دست هم داده در کنار بیماران سرطانی بایستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :