کد خبر: ۴۵۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰ 02 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛رئيس کميسيون عمران شوراي شهر يزد با بيان اينکه سرعت تخريب باغات يزد نگران کننده است، گفت: افرادي در شهر يزد اقدام به خشک کردن درختان مي‌کنند. به  مرتضي شايق  در نشست علني شوراي اسلامي شهر يزد اظهار داشت: همه شهرها در طول سال يک مرتبه ديدار با مقام معظم رهبري دارند ولي مردم يزد با وجود خلق حماسه‌هاي مختلف از جمله دهم فروردين، هيچ ديدار اختصاصي با مقام معظم رهبري ندارند.
وي خاطرنشان کرد: درخواست داريم که زمينه اين ديدار براي مردم يزد فراهم شود و يک روز در طول سال به ديدار مردم يزد با حضرت آقا اختصاص پيدا کند.
وي به عدم وجود يک مصلي و مجموعه فرهنگي بزرگ و منسجم در يزد اشاره کرد و گفت: پرديس فرهنگي و مصلي يزد يکي از موضوعات مهمي است که بايد به آن توجه شود و در يک ماه و نيم باقي ماندها از فعاليت شوراي چهارم، کلنگ‌زني آن انجام شود.
شايق ادامه داد: اميدواريم بتوانيم باقيات و صالحاتي براي شوراي چهارم داشته باشيم و با شروع فعاليت اين پروژه زمينه استفاده هرچه بيشتر مردم از آن را در سال‌هاي آينده فراهم آوريم.
رئيس کميسيون عمران شوراي شهر يزد ادامه داد: به فضاي سبز در دين و آيين ما توجه بسيار زيادي شده است ولي متاسفانه روز به روز باغات ما با شدت بسيار زياد در حال تخريب است و کاربري هاي باغ و فضاي سبز در حال از بين رفتن هستند.
وي گفت: برخي از مردم الان به بهانه‌هاي مختلف اقدام به خشک کردن درخت‌هاي درب منازل خود کرده‌اند که همين موضوع خسارت بسيار زيادي به حساب مي‌آيد.
شايق با اشاره به اينکه شهر يزد الان با آلودگي‌هاي بسياري روبرو است، بيان کرد: دماي 45 درجه‌اي که در شهر يزد انجام مي‌شود مربوط سالن‌هاي فرودگاه است نه خيابان‌هاي بسيار داغ و سوزان يزد، در اين شرايط آلودگي‌هاي بسيار زيادي از سوي صنايع مختلف در استان يزد هم انجام مي‌شود که اين موضوع براي مردم ناراحت کننده شده است.
رئيس کميسيون عمران شوراي شهر يزد ادامه داد: با وجودي که از سوي مسئولان کشوري به مسئولان يزد اجازه داده شده که يک ساعت زودتر ادارات را شروع کنند تا در مصرف انرژي صرفه‌جويي شود، هيچ عکس‌العملي از سوي استانداري و مسئولان صورت نگرفته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار