نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه بیشتر وزارت نیرو به طرح‌های آبرسانی مازندران، گفت: اجرای طرح ملی آبرسانی بابل تسریع شود.
کد خبر: ۴۴۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۱ 21 June 2017
حسین نیازآذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بابل از دیدار با وزیر نیرو با هشت دستور کار خبر داد و اظهار داشت: در این نشست بر اجرای طرح‌های عمرانی صنعت آب و برق در حوزه انتخابیه بابل تاکید شد.
 
وی افزود: طرح ملی آبرسانی بابل و تکمیل خط انتقال و احداث تصفیه‌خانه بزرگ شمال  کشور باید در اولویت برنامه‌های وزارت نیرو قرار گیرد.
 
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب شهری بابل باید با سرعت بیشتر اجرایی شود، تصریح کرد: افزایش اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سد هراز و سجادرود در دیدار با وزیر نیرو بحث و بررسی شد.
 
وی با تاکید بر تسریع در آبرسانی به روستاهای بابل، گفت: نیروگاه‌های کوچک 25 مگاواتی در بابل ایجاد و پست 63 کیلوولت شهری بابل و گتاب نیز برای تکمیل نیازمند اعتبار ملی است.
 
نیازآذری با اشاره به اینکه بابل یکی از بزرگ‌ترین شهرهای مازندران است، گفت: طرح برقدار کردن چاه‌های کشاورزی با تخصیص اعتبارات ویژه به منطقه اجرایی شود.
 
وی گفت: در این دیدار وزیر نیرو قول اجرایی شدن بسیاری از مصوبات و افتتاح قالب پروژه‌های فوق تا پایاسان سال 96 را داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار