معاون استاندار تهران گفت: با احداث ترمینال شماره دو در فرودگاه امام خمینی(ره) ورود گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان ری افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۴۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 07 June 2015
به گزارش فارس هدایت‌الله جمالی‌پور در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی ترمینال زیارتی «سلام» اظهار کرد: از آنجا که نیمی از گردشگران ورودی در کشور زیارتی و مذهبی هستند و شهرستان ری نیز یکی از مکان‌های مهم زیارتی، تاریخی و فرهنگی در ایران محسوب می‌شود و از طرفی به دلیل وجود فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در حوزه استحفاظی شهرستان ری سالانه شاهد ورود افراد زیادی به این شهرستان هستیم که باید با ایجاد زیرساخت‌های مناسب از قبیل احداث ترمینال شماره دو این فرودگاه به نام ترمینال سلام این تعداد گردشگر را افزایش دهیم.

فرماندار شهرستان ری در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت بالای کشور و به‌ویژه شهرستان ری در امر گردشگری داخلی و خارجی لزوم هماهنگی و ایجاد بسترهای لازم در این زمینه از سوی مسئولان و دستگاه‌های متولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: امید داریم با حمایت‌های شخص رئیس‌جمهور و همچنین با همگرایی و همدلی در بین دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط بتوانیم به این امر مهم دست پیدا کنیم.

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: جدای از احداث زیرساخت‌های حمل و نقلی در این شهرستان نیازمند احداث هتل در این حوزه هستیم که امیدواریم با جذب سرمایه‌دارانی در این راستا به‌زودی این مهم نیز تحقق پیدا کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار