مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان:
تابناک: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهانبا بیان اینکه افزایش ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده، گفت: مشترکان باید تا پایان پیامک‌های تبلیغاتی را بخوانند. زیرا در ابتدای پیام یک جمله مهیج گذاشته و در آخر آن نوشته که مثلا هر پیامک 200 تومان است و فرد با فعال کردن آن می‌بیند که از حسابش کسر می‌شود، لذا مشترکان باید پیامک‌های تبلیغاتی را خوب مطالعه کنند.
کد خبر: ۴۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 07 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسین کشایی با بیان اینکه شماره 9990 مشخصا برای پاسخگویی به همه نیازها و مشکلات تلفن همراه برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: مشترکان همراه اول می‌توانند پاسخ خود را در رابطه با هر سئوالی اعم از عدم پوشش شبکه و مشکلات دیگر خود، با تماس با این شماره دریافت کنند.

وی با اشاره به افزایش نیافتن تعرفه‌های تلفن در 10 سال گذشته، افزود: در این مدت افزایش تعرفه تلفن لحاظ نشده و کاهش تعرفه هم داشته‌ایم. به‌عنوان مثال 20 سال پیش با 100 هزار تومان ثبت نام تلفن داشتیم و امروز با وجود همه تورم‌ها با پرداخت هزینه‌ای بالغ بر 50 هزار تومان ثبت‌نام تلفن داریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان خاطرنشان کرد: تعرفه‌های تلفن کشور ما نسبت به دیگر کشورها پائین‌تر است و در عین حال نسبت به نرخ تورم در جامعه تعرفه‌ها رشدی نداشته است.

وی گفت: مسئولیت شرکت‌های مخابرات استانی مشخصا تلفن ثابت و دیتا است، حال اپراتورهای تلفن همراه و مشخصا همراه اول جزو شرکت‌های مستقل کشوری هستند که به طور قطع تمام سیاست‌گذاری‌های آن‌ها در شرکت‌های اصلی آنان در تهران مشخص می‌شود.

کشائی افزود: شرکت‌های مخابرات استان‌ها بخشی از امور فنی و مشترکان را انجام می‌دهند و به معنایی استان‌ها مانند پیمانکاری برای همراه اول اقدام می‌کنند و در رابطه با مشکلات پیام کوتاه و بازاریابی و دیگر موارد، مدیران اصلی همراه اول پاسخگو هستند.

وی با بیان اینکه افزایش ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده، بیان کرد: مشترکان باید تا پایان پیامک‌های تبلیغاتی را بخوانند. زیرا در ابتدای پیام یک جمله مهیج گذاشته و در آخر آن نوشته که مثلا هر پیامک 200 تومان است و فرد با فعال کردن آن می‌بیند که از حسابش کسر می‌شود، لذا مشترکان باید پیامک‌های تبلیغاتی را خوب مطالعه کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان خاطرنشان کرد: برای غیرفعال کردن این پیامک‌های انبوه مشترکان می‌توانند عدد یک را به شماره 8999 بفرستند و این سبب خواهد شد تا همه پیام‌های انبوه اعم از تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی قطع شود.

وی خاطرنشان کرد: طی 6 ماهه دوم سال گذشته و 2 ماهه ابتدایی سال جاری حدود 350 سایت جدید نسل سوم و چهارم تلفن همراه در سطح استان راه اندازی کردیم که از این تعداد 210 سایت مختص شهر اصفهان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
چگونه از شر پیامک های اپراتور همراه اول خلاص شویم؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار