گروهی از سهامداران موسسه اعتباری کاسپین با مراجعه به استانداری خراسان رضوی در مشهد خواستار کمک مسئولان برای تعیین تکلیف وضعیت سپرده های خود شدند.
کد خبر: ۴۳۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 12 June 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از برنا،  9نفر سهامدار موسسه مالی اعتباری بدر توس و دو نفر از سهامداران موسسه مالی اعتباری پیوند(از موسسات تشکیل دهنده کاسپین) به نمایندگی از این افراد با مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی دیدار و گفت و گو کردند.
مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی پس از شنیدن اظهارات مراجعان، گفت: مسئولیت موسسات مالی و اعتباری با بانک مرکزی است اما ما به عنوان نماینده دولت موظفیم پیگیری کار را انجام دهیم.
علی رسولیان افزود: بانک مرکزی پیگیری کاملی انجام نمی دهد اما درخواستها و مطالبات سهامداران کاسپین را از طریق نامه به بانک مرکزی منتقل می کنیم.
موسسه اعتباری کاسپین در چارچوب سیاستهای بانک مرکزی به منظور ساماندهی و تبدیل تعاونیهای اعتبار به موسسات، از تجمیع تعاونیهای اعتبار 'فرشتگان، امید جلین گرگان، کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرا مشهد، بدرتوس و پیوند' از سال 1394 شکل گرفته و مشکلات تعاونیهای مورد اشاره با سهامدارانشان به آن منتقل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار