مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از آغاز بکار تشکیل بانک جامع اطلاعاتی پارکهای تبریز خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 06 June 2015
به گزارش خبرنگار ما به نقل از سازمان پارکها و فضای سبز تبریز، محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: این اقدام برای نخستین بار در راستای گردآوری و دسترسی سریع به اطلاعات جامع در مورد پارکهای تبریز انجام یافته است.

وی افزود: این بانک جامع اطلاعاتی شامل مشخصات فردی مسئول فضای سبز منطقه، پست الکترونیکی، شماره تماس دفتر فضای سبز منطقه، شماره فاکس دفتر فضای سبز و همچنین نشانی دفتر فضای سبز منطقه می باشد.

حسن زاده همچنین با بیان اینکه در این بانک جامع، اطلاعاتی درباره هر منطقه نیز گردآوری می شود، تصریح کرد: این اطلاعات شامل مختصات جغرافیایی منطقه، وسعت منطقه ، تعداد کل پارکهای منطقه است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین با اشاره به تجهیز این بانک اطلاعاتی به بخش قدمت پارکهای تبریز، گفت: تاریخچه فضای سبز اعم از زمان تاسیس دفتر فضای سبز، تاریخ احداث نخستین پارک منطقه و تصویری از آن و... از جمله اطلاعات این بخش است.

وی با بیان اینکه لیست پارکهای منطقه از دیگر بخش های این بانک اطلاعاتی است، اظهار داشت: لیست کامل پارکهای منطقه (نام پارکها ) ، آدرس پارکها ، شماره تماس دفتر پارکها ، نام و نام خانوادگی مدیر پارکها ، مساحت پارکها ، امکانات ویژه پارکها ، جذابیتهای پارکها ( در صورت داشتن المان و یا منظر ویژه ) و چند تصویر از هر پارک از جمله قسمت های گنجانده شده در این بخش خواهد بود.

حسن زاده خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی شهر تبریز و اینکه تا به امروز اطلاعات جامعی در خصوص پارکهای تبریز جهت دسترسی کارشناسان، شهروندان و مسافران وجود نداشت، ضرورت تشکیل این بانک اطلاع رسانی بسیار احساس می شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار