امام جمعه پاوه با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته تهران گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری این حادثه یک ترقه بازی بچگانه بود که توسط مزدوران و نوکران بیگانه انجام شد و از نظر ما حرکتی مذبوحانه بود.
کد خبر: ۴۳۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 09 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادرقادری در مراسم کلنگ زنی احداث مرکز درمانی تخصصی سپاه پاسداران پاوه افزود: بر خلاف تصور دشمنان این قبیل حرکات غیرانسانی مردم ما را بیش از پیش هوشیارتر و آگاهتر می کند وعزم و اراده ملت ما را برای اطاعت از رهبری و حفاظت و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی قدرتمندتر خواهد کرد. 

وی اظهار کرد: این حادثه درسی برای ما داشت و آن اینکه باید بسیار هوشیارتر از گذشته باشیم و مسئولان نیز بسیار جدی با قضایای تندروی و افراطی گری برخورد کنند وساده از کنار آن عبور نکنند.

ماموستا قادری افزود: برای دشمنان این مردم و نظام متأسف هستم که با وجود بیش از 38 سال توطئه و ترفند علیه این انقلاب و نظام و شکست های متعدد هنوز دست از دشمنی با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران بر نداشته اند. 

امام جمعه پاوه گفت: مهمترین درس و پیام حادثه تروریستی روز گذشته تهران این است که دشمنان این مردم و نظام هرگز دست از دشمنی با ما برنخواهند داشت و ما نیز همچون 38 سال گذشته در کنار هم و همراه مسئولان تحت امر رهبر معظم انقلاب خواهیم بود و از ارزشهای خود دفاع و پاسداری خواهیم کرد. 

فرماندار پاوه نیز در این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مردم شهر پاوه یک پیوند محکم و ناگسستنی دارد که احداث این مرکز درمانی نمونه ای از این پیوند است. 

پرویز ایده پور با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته تهران گفت: این حرکات مذبوحانه نمی تواند کوچکترین خللی در اراده مردم ایران برای تداوم همراهی با نظام و تبعیت از رهبری وارد کند. 

مسئول سرپرستی موسسه تامین درمان بسیجیان استان کرمانشاه هم گفت: مرکز درمانی و تخصصی پاوه در چهار طبقه و با یک هزار و 200 متر مربع زیربنا احداث می شود. 

سرهنگ محمد مقصودی با بیان اینکه برای احداث این مرکز بیش از 10 میلیارد ریال هزینه می شود، افزود: این مرکز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد. 

شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار