معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج : دلیلی نمی‌شود هر فردی به مراکز درمانی مراجعه کرد رسانه‌ها به عنوان یک بیمار مبتلا به تب کنگو معرفی کنند در حالی هنوز بررسی‌های لازم از جمله انجام آزمایشات انجام نشده است.
کد خبر: ۴۳۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 08 June 2017
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: وجود دو بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج صحت ندارد.

غلام‌عباس سبز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: علائم بیماری تب کنگو با برخی دیگر از بیمارها شبیه بوده پس دلیلی ندارد هر فردی به مراکز درمانی مراجعه کرد به عنوان بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو معرفی شود.

وی با تاکید بر اینکه فردی که کوچک‌ترین علائم بیماری تب کنگو را داشته باشد تحت مراقبت و کنترل قرار می‌گیرد افزود: دلیلی نمی‌شود هر فردی به مراکز درمانی مراجعه کرد رسانه‌ها به عنوان یک بیمار مبتلا به تب کنگو معرفی کنند در حالی هنوز بررسی‌های لازم از جمله انجام آزمایشات انجام نشده است.

سبز تاکید کرد: تا زمانی که جواب آزمایشات افراد مشکوک به بیماری تب کریمه کنگو اعلام نشود نمی‌توان به طور قطع از وجود افراد مبتلا به این بیماری خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: انتظار می‌رود رسانه‌ها در این زمینه حساسیت لازم را داشته باشند و به این سادگی با آبروی افراد بازی نکرده و فضای استان را نگران نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار