نمایشگاه صنایع دستی دانشجویان و هنرمندان بسیجی استان مازندران از روز شنبه در پردیس دانشگاه مازندران واقع در بابلسر گشایش یافت.
کد خبر: ۴۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 06 June 2015
در این نمایشگاه که تا بیستم خرداد ادامه دارد بیش از 60 اثر هنری شامل کنده کاری روی کدو ، معرق و منبت کاری روی چوب ، زیورآلات ، آیینه تزئینی ، معرق الیاف و سفال به نمایش گذاشته شده است .

مسوول انجمن صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : این انجمن و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران با هدف ایجاد انگیزه و ارائه آثار دانشجویان هنرمند رشته صنایع دستی این نمایشگاه را به صورت مشترک برپا کردند.

حمیدرضا گل محمدی تواندشتی با بیان اینکه در این نماشگاه هنرمندان بسیجی و دانشجویان آثار خود را به نمایش گذاشتند ، افزود : به صاحبان سه اثر برتر در این نمایشگاه با قضاوت هیات داوران علاوه بر لوح تقدیر ، جوایز نفیسی نیز اهدا می شود.

وی ادامه داد : در حاشیه برگزاری این نمایشگاه کارگاه های آموزشی توسط اساتید در رابطه با صنایع دستی برگزار می شود که به تمامی شرکت کننده گان در این کارگاه گواهی حضور اعطا خواهد شد.

این نمایشگاه که در ساختمان شماره سه دانشکده شیمی پردیس دانشگاه مازندران برپا است از ساعت هشت تا 20 آماده بازدید علاقه مندان است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شاهمرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
نمایشگاه خوبی بود خصوصا نوآوری در صنایع دستی کنده کاری روی کدو ،امیدوارم بازهم این نمایشگاه ها در سطح دانشگاه برگزار شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار