عضو هیئت علمی مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با بیان اینکه هرکس مبانی امام را تحریف کند از چشم مردم می‌افتد، گفت: مسیر اصلی بر اساس راه ولایت فقیه تشخیص داده می‌شود.
کد خبر: ۴۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 06 June 2015
عضو هیئت علمی مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با بیان اینکه هرکس مبانی امام را تحریف کند از چشم مردم می‌افتد، گفت: مسیر اصلی بر اساس راه ولایت فقیه تشخیص داده می‌شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید جلال رضوی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان با بیان اینکه پایه نظام انقلاب اسلامی توسط فرزند پیامبر(ص) در عصر غیبت رقم خورد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) به عنوان فقیهی عالم و ادیبی فرهیخته انقلاب اسلامی را به پا داشت.

وی با بیان اینکه نام خمینی کبیر چون خورشیدی در آسمان جهان می‌درخشد، گفت: امام راحل با انقلاب اسلامی به جامعه جهانی تلنگر زد و آنها را به دفاع از آزادی و استقلال رهنمون ساخت.

عضو هیئت علمی مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه افزود: مردم و انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب جهانی امام زمان و ولی عصر (عج) شدند.

وی با تأکید بر اینکه امام(ره) مسئله اسرائیل و آمریکا و ظلم آنها را به مردم نمایان کرد، اضافه کرد: تمام نقشه‌های اسرائیل و آمریکا در آن زمان از سوی امام راحل نقش برآب شد.

رضوی با بیان اینکه امام(ره) انقلاب اسلامی را با انگشتان اشارت خود به مردم شناساند، اظهار کرد: امام کارشناس برتر در مسائل حدیث و فقه بود و نظریه فقهی خدشه‌ناپذیری دارد که نباید امروز این نظریات مورد تحریف قرار گیرد.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5، خطاب به آمریکا ابراز کرد: ما به مذاکره‌کنندگان خود اعتماد داریم، اما بی‌اعتمادی ما نسبت به شماست و بنیانگذار انقلاب نیز به شما گفت، هیچ غلطی نمی‌توانید، کنید.

عضو هیئت علمی مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب اسلامی با هوشیاری کامل بحران‌ها را مدیریت و توطئه‌ها را خنثی کرده، افزود: هرکسی مبانی امام را تحریف کند از چشم مردم می‌افتد.

وی با بیان اینکه مسیر اصلی بر اساس ولایت فقیه تشخیص داده می‌شود، خواستار توجه به این مهم شد.

رضوی با طرح این سئوال که کدام کشورها اجازه بازرسی از مراکز نظامی خود را می‌دهند؟، اظهار کرد: اگر قرار باشد از تسلیحات نظامی هوایی، زمینی و دریایی ما بازدید شود، باخته‌ایم.

عضو هیئت علمی مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با بیان اینکه ایران اسلامی بهترین جوانان خود را برای حفظ عزت نظام تقدیم کرد، افزود: آمدن آمریکا برای مذاکره ضعف‌ آمریکا را نشان می‌دهد، اما آمریکا بداند ایران اسلامی حرف خود را در میدان عمل می‌زند.

وی با بیان اینکه در فقدان امام راحل (ره) مقام معظم رهبری به آگاهی کامل به مسائل نظامی راهبردهای اصلی را ارائه کرده، اضافه کرد: درایت رهبر انقلاب اسلامی در هر زمینه‌ای، بحران‌ها را مدیریت کرده است.

رضوی خطاب به آمریکا اظهار کرد: سخنانی که امروز می‌گویید در اتاق فکر صهیونیست به شما دیکته شده، اما بدانید مردم ایران آزموده شده‌اند و بیعت آنها با امام تا روز قیامت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برخی با حرف‌های ناروای خود مراقب نیستند، افزود: برخی افراد، افکار امام را در اذهان مردم منحرف می‌کنند و سخنان ناروایی می‌زنند، در حالی که فکر می‌کنند مردم متوجه نیستند، در صورتی که مردم آگاهند.

عضو هیئت علمی مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها جای سیاسی‌بازی نیست، بیان داشت: نظام ما نظام اصول مترقی است و رهبری فرزانه و حکیم، شورای نگهبان و قانون اساسی داریم و کسی نمیتواند مسیر این ملت را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه 15 خرداد ماند تا انقلاب و نظام و افکار امام(ره) بماند، افزود: به حول و قوه الهی نظام جمهوری اسلامی با رهبری معظم، همواره مسیر رشد و ترقی را در جهان طی خواهد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار