در رقابت‌های نونهالان
دومین دوره رقابت‌های قهرمانی نونهالان آسیا در «هوشیمینه» برگزار شد و هوگوپوش سمنانی مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.
کد خبر: ۴۳۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵ 07 June 2017

به گزارش  تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در دو بخش کیوروگی و پومسه به مدت دو روز در سالن سرپوشیده ورزشی «میلی‌تری زون» هوشمینه با حضور 277 ورزشکار از 16 کشور ایران، مالزی، قزاقستان، فلسطین، کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ‌کنگ، هند، عربستان، ویتنام و پاکستان در بخش کیوروگی و 10 کشور در بخش پومسه برگزار شد.

رقابت‌ها در بخش کیوروگی در دو روز پیگیری شد که امروز (سه‌شنبه) و در روز نخست تکواندوکاران اوزان منهای 41، 45، 49 و 53 کیلوگرم گروه پسران و منهای 37، 41، 44 و 47 کیلوگرم گروه دختران به مصاف رقبایشان رفتند.

غزل سلطانی، بانوی خوش‌آتیه و شایسته سمنانی در وزن منهای 47 کیلوگرم در دور نخست با تکواندوکار اردنی مبارزه و با این پیروزی مدال برنز خود را قطعی کرد و در ادامه برای راهیابی به فینال این رقابت‌ها باید پیروز دیدار قزاقستان و چین تایپه را از پیش رو برمی‌داشت و در نهایت نشان طلا را از آن خود کرد.

گفتنی است؛ در اولین دوره این مسابقات که به میزبانی «چین تایپه» برگزار شد، تیم ایران در بخش کیوروگی و در دو گروه دختران و پسران موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

برچسب ها: تکواندو ، مدال طلا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار