مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان بابیان اینکه اجرایی شدن برنامه‌ها با همکاری سایر سازمان‌ها و ادارات با آموزش‌وپرورش امکان‌پذیر خواهد بود، خاطرنشان کرد: تشکیل مدیریت واحد در امر سازماندهی و ساماندهی بحث اوقات فراغت از اهمیت بسزایی برخوردار است.
کد خبر: ۴۳۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 05 June 2017
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از فعالیت 263 پایگاه تابستانی در همدان همزمان با شروع تابستان خبر داد و گفت: برگزاری اردوی متمرکز استانی به تعداد 2 هزار نفر از جمله برنامه‌هاست.

به گزارش فارس؛ مصطفی خزاعی با بیان اینکه دانش‌آموزان پس از پایان امتحانات و قبولی در آن فرصت زیادی برای انجام امور مختلف دارند، اظهار کرد: فصل تابستان بهترین زمان برای انجام فعالیت‌های مختلف از جمله ورزشی به حساب می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی صحیح خانواده‌ها می‌توانند از وقت فرزندان خود در راستای مثبت بهر‌ه‌وری داشته باشند، افزود: امسال 263 پایگاه تابستانی در قالب 457 عنوان برنامه اوقات فراغت و327 عرصه طرح هجرت در استان همدان فعالیت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه اجرایی شدن برنامه‌ها  با همکاری سایر سازمان‌ها و ادارات با آموزش و پرورش امکان‌پذیر خواهد بود، خاطرنشان کرد: تشکیل مدیریت واحد در امر سازماندهی و ساماندهی بحث اوقات فراغت از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در تابستان امسال در بخش اوقات فراغت برنامه‌هایی چون برگزاری اردوی متمرکز استانی به تعداد 2 هزار نفر برگزار خواهد شد، یادآور شد: برگزاری جلسه توجیهی برای معاونین پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان مناطق مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی و اردوگاه های مناطق 19گانه استان، برگزاری اردوهای استانی و همایش کشوری منتخبین شوراهای دانش‌آموزی از جمله برنامه‌ها خواهد بود.

خزاعی با بیان اینکه استقبال دانش‎آموزان از این طرح‌ها هر ساله با استقبال مواجه می‌شود، افزود: دانش‌آموزان به عنوان سرمایه ‌های اجتماعی هر کشور به حساب می‌آیند که برای حفظ آن باید برنامه‌ریزی صحیح صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروزه خانواده‌ها به مثابه قبل نسبت به آینده فرزندان خود حساس بوده و برای آن سرمایه‌گذاری لازم را انجام می‌دهند، افزود: بهره‌گیری از مشاوران مجرب و راهنمایی معلمان همراه با کشف استعداد فرزندان می‌تواند یک خاطره خوش از تابستان در ذهن آنها به یادگار گذاشته که با بازگشایی مدارس دانش‌آموز با روحیه مضاعف در کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار